MrKooKie Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Ik heb weleens dat ik een Kill Frenzie fail.. Maar komt hij dan nog terug?? Reageren
jojogta3 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 volgens mij wel maar niet op zelfde plek volgens mij is ook in gta3 Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 dat denk ik toch niet Reageren
Lantyz Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Nee, wanneer je een Kill Frenzie Failt, is het jammer maar helaas. Hij komt niet terug. Wat je wel unt doen is het spel saven; Dan worden het level 'gereset', en zijn de Kill Frenzies als het goed is weer terug. Dit kost echter wel $50.000,= voor het saven. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 Thanks voor info, want ik wil graag het level met alle Frenzies uitspelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.