Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Hey, ooit allemaal eens Tribal Wars geprobeerd?? Het is een leuk spel waar je gedult voor nodig zult hebben, je moet een dorp bouwen den een leger opzetten en daarna kun je andere dorpen overnemen en zoveel mogelijk dingen veroveren en krijgen die je maar wilt, als je 500 punten hebt krijg je gratis 7 dagen betaald, met een betaald account kun je meerdere dingen tegelijk bouwen, alleen als je weer teveel wil bouwen moet je extra grondstoffen bij gaan bouwen. Je hebt de volgende grondstoffen: HoutLeemIjzer Je hebt de volgende troepen: SpeerwerpersZwaardvechtersBijlvechtersBoogschuttersVerkennersLichste CavarlieRamKattapulten En nog veel meer!! Kom spelen en maak een account! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 1. reclame 2. niks aan 3. speel een ander soort gelijk spel zoals t..v..n Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 1. reclame2. niks aan 3. speel een ander soort gelijk spel zoals t..v..n Ik zie nergens een site vermeld alleen de naam, dus alvast geen reclame Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 1. reclame2. niks aan 3. speel een ander soort gelijk spel zoals t..v..n Ik zie nergens een site vermeld alleen de naam, dus alvast geen reclame Als je klikt op de naam Tribal Wars in de 1e zin dan ga je naar de website Reageren
moechy Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik speel het ook en het was eigenlijk uit verveling maar nu heb ik toch een dorpje van +- 3000punten Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 1. reclame2. niks aan 3. speel een ander soort gelijk spel zoals t..v..n Ik zie nergens een site vermeld alleen de naam, dus alvast geen reclame Als je klikt op de naam Tribal Wars in de 1e zin dan ga je naar de website Dan maken veel mensen reclame Reageren
Jericho Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik speel Tribal Wars. Ik noem daar J3richo op. Ik speel op wereld 6 en 2, je mag me adden als je wilt. Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ikpeel het ook ik heet maluku-leroy Reageren
njeg0d Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik speel het ook, wereld 7, 8, 9 en 11. Ik heet njeg0d. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik heb het gespeeld. Ik vind Travian leuker. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Het duurde me veel te lang, en de kans dat je wordt gehackt is gewoon veel te groot. Heb het gespeeld en was na 3 dagen mijn account kwijt aan zo'n valsspeler. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Hehe... gehackt worden ligt toch echt voor een groot deel aan jezelf denk ik. Mensen kunnen je niet zomaar hacken en je moet natuurlijk ook niet gaan account sharen of andere degelijke zaken! Bij dit spelletje denk ik gelijk aan Runescape.. denk dat als ik dit spelletje eens ga proberen dat ik dan gelijk ga zeggen dat Runescape beter is.. maar wie weet.. ik ga het binnenkort wel eens proberen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Kun je beter de vergelijking maken met Tribal Wars en Travian inplaats van met Runescape. Want bij RS kun je een heleboel vrij lopen dingen trainen enzo. Maar Travian en Tribal Wars ben je Koning van de stad zeg maar. Alleen Tribal Wars is gedetailleerder. Als je Travian probeert kun je ook je Account laten verwijderen, bij Tribal Wars weet ik dit niet zeker. Reageren
-eend- Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Speel t nog steeds, wereld ehm.. 6, 9 , 10 en 11 ofzo.. maar meer op 10, heb pas 5000punte maar dat komt nog wel Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 IK sppel voor de moment het ook weer, op wereld 7, heb nu bijna 300 punten, een grote strijdmacht, en een overvloed aan hout en ijzer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.