Jump to content

Tribal Wars


Timske

Recommended Posts

Ik heb dit spel ook wel gespeeld en speel nu ook (niet actief) op wereld 3 onder de naam Ring Geest volgens mij. Heb verder nog maar 1 dorp maar wel ontzettend veel ervaring op een andere wereld. Heb ook veel dorpen gehad alleen toen was er een periode dat ik het spel niets meer aan vond en dus werd mijn account verwijderd - dat gebeurd automatisch als je 2 weken niet speelt tenzij je premium hebt wat ik dus niet had - verder moet je ook veel geluk hebben wanneer er geen goede kwaadwillende spelers om je heen zitten die je aanvallen.

Verder moet je ook veel troepen aanmaken en niet te veel gebouwen updaten want anders dan vallen ze je aan en heb je geen troepen. Ik heb in mijn kleine dorp ongeveer 7 tot 8 duizend speer en zwaard voor mijn verdediging. ;) Verder heb ik veel ervaring dus kan je wel dingen aan mij vragen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Hulk

    4

  • Timske

    3

  • NickOwnage

    3

  • Bierbuikje

    2

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
ik heb het nooit gespeeld ... wat is het ? ik hoor vanalles over werelden :puh:?

Het is een internet browserspel dat zich afspeelt in de middeleeuwen. Ik zie dat je geblokkeerd ben dus het heeft niet zoveel zin om mijn antwoord uit te breiden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

ik speelde het spel vroeger, maar ben het sinds kort weer gaan spelen.

k had vroeger een stuk of 6 dorpen.

Ik speel nu op wrld 9, 10 en 14.

Het is wel een leuk spel :D maar wordt denk ik na een tijdje weer wat saaier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Tribal Wars ooit een keer geprobeerd, dat was in een tijd dat ik ook nog Travian speelde, maar ik vond, en vind er nu nog steeds niks aan. Ik houd niet van browserspelletjes, dat is allemaal té simpel gemaakt en té slechte graphics naar mijn weten. Nee, geen spelletjes meer zoals Tribal Wars voor mij. ^_^

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...