Puma Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Mariner Auteur: Puma Programma: Sketchup Werktijd: 3-4 uurtjes Voertuig: Boot (dat kun je vast wel zien ) Screens: Voltooide versie: DOWNLOAD Have fun ! Reageren
Black Force Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Geweldig, ook super texture gebruik vind ik, je bent de laatste tijd echt super bezig man!! EDIT: en heb ik het goed dat het display aan de zijkant van het besturingspaneel van Flight Simulator is? Greetz, Black Force Bewerkt: 6 februari 2008 door Black Force Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) OMG, hij flikt het weer man!! Zet hem op GTA-worldmods en vermeld gtaforum.nl/gtagames.nl erbij daar maken we reclame me Groeten Tim EDIT: Ga je er mee maken ofso :o Omdat je topic Marines heb met Screens en Downloads zoals je andere topic EDIT2: Hieronder: Ja mag die doen als die zelf wil ik verplicht hem niks Bewerkt: 6 februari 2008 door Timske Reageren
Black Force Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 OMG, hij flikt het weer man!! Zet hem op GTA-worldmods en vermeld gtaforum.nl/gtagames.nl erbij daar maken we reclame me Groeten Tim Met al z'n andere master work dan he Reageren
kwaakje Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Wow, mooie boot! Welke gaat hij vervangen? Dinghy? Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Wow, mooie boot! Welke gaat hij vervangen? Dinghy? Ik vind hem ook kei mooi Maar ik denk dat die die Resque voor gaat vervangen want die is ongeveer even lang EDIT: Dungy zou grust kunnen trouwens sorry Bewerkt: 6 februari 2008 door Timske Reageren
Tjerk Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Zeker een mooie boot , alleen de motoren zijn wel een beetje aan de bolle kant. Maar verder ziet het er prima uit. Reageren
Puma Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Jep, hij gaat de Coastguard vervangen. Ingame! CJ's voeten steken door de vloer, het water komt door de vloer heen, de propeller van de motoren staan nog niet goed en hij mist nog wat reflecties.. Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Is de boot niet te groot?? En je hebt ook al nieuw plaatje gemaakt voor in je handtekening Bewerkt: 6 februari 2008 door Timske Reageren
Puma Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik heb de textures lichter gemaakt, de releaseversie komt gauw. Reageren
Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Mooi man hoe krijg je het voor elkaar en op die ideen ik heb al veel van je mods ! Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Damn, en dat met sketchup man! Jij moet daar duidelijk eens een keer een tuturial van maken! Echt heel mooi alleen die textures zijn een beetje donker en het lijkt net of het kunstgras is. Maar voorderest is hij echt helemaal top Puma! Reageren
FerryN Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Netjes, die boot doet me beetje denken aan battlefield 2! heb je ook zo'n soort boot! Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.