davyburger Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Joow vet wacht alleen nog wel totdat ie klaar is:P >>> Door DaBeast: Graag niet bumpen, tenzei het belangrijk is...<<< Reageren
davyburger Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ja is ook heel mooi gedaan alleen ik zou wel graag een downloadlink willen;) Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Update. Nog paar kleine dingen fixen en hopelijk deze week nog een release. Reageren
Bayside Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Puma, wat moet er dan nog aan gebeuren? Hij ziet er vrij perfect uit Reageren
ladderboi Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) MarinerAuteur: Puma Programma: Sketchup Werktijd: 3-4 uurtjes Voertuig: Boot (dat kun je vast wel zien ) Screens: Downloads: ..... Alweer zoiets geweldigs van jou Wanner kan je hem downloaden? Bewerkt: 1 januari 2011 door Puma Afbeeldingen uit quote verwijderd. Reageren
Puma Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Vandaag afgemaakt (eigenlijk alleen inpakken in .rar ): DOWNLOAD Veel plezier d'rmee! Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Puma mag ik je Boot in USA Army island mod gebruiken? Want zo,n soort boot zocht ik al heel lang!!! Reageren
Puma Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Je kunt toch gewoon screenshots maken met de boot erop en een link in de readme naar de GTAGarage pagina ? Dat vind ik prima, namelijk. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Je kunt toch gewoon screenshots maken met de boot erop en een link in de readme naar de GTAGarage pagina ? Dat vind ik prima, namelijk. Ok Kan het ook dat ik ook de bestanden in de map zet en een Link naar joun gtaf.nl pagina en je gtagarage.com pagina? Reageren
Basssss Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Je kunt toch gewoon screenshots maken met de boot erop en een link in de readme naar de GTAGarage pagina ? Dat vind ik prima, namelijk. Ok Kan het ook dat ik ook de bestanden in de map zet en een Link naar joun gtaf.nl pagina en je gtagarage.com pagina? Waarom zou dat nodig zijn? Als de downloader van jouw USA Army mod die boot helemaal niet wil, dan download 'ie 'm dus voor niks erbij. Dat kost enkel bestandsruimte in de download en daardoor gaat het downloaden ook langer duren. Een simpele link lijkt me genoeg, die neemt tenslotte veel en veel minder bestandsruimte in. Maar prachtige boot hoor Puma! Met die enorme motoren gaat 'ie vast snel. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Je kunt toch gewoon screenshots maken met de boot erop en een link in de readme naar de GTAGarage pagina ? Dat vind ik prima, namelijk. Ok Kan het ook dat ik ook de bestanden in de map zet en een Link naar joun gtaf.nl pagina en je gtagarage.com pagina? Waarom zou dat nodig zijn? Als de downloader van jouw USA Army mod die boot helemaal niet wil, dan download 'ie 'm dus voor niks erbij. Dat kost enkel bestandsruimte in de download en daardoor gaat het downloaden ook langer duren. Een simpele link lijkt me genoeg, die neemt tenslotte veel en veel minder bestandsruimte in. Maar prachtige boot hoor Puma! Met die enorme motoren gaat 'ie vast snel. Meschien de Handling aanpassen zodat ie sneller gaat? Reageren
danny18 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 (bewerkt) Prachtig Puma Het begint nu nogal standaard te worden, als maar die geweldige dingen Alleen hoe krijg je in godsnaam die boot in San Andreas... ik probeer zelf ook steeds een bootje ingame te zette maar het mislukt continu Nja verder zeer mooie mod valt ook nix anders aan op temerken dan mooi eigelijk dat begint bij jou mods een normale reactie te worden want al je mods zijn wel mooi Bewerkt: 1 januari 2011 door danny18 Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Prachtig Puma Het begint nu nogal standaard te worden, als maar die geweldige dingen Alleen hoe krijg je in godsnaam die boot in San Andreas... ik probeer zelf ook steeds een bootje ingame te zette maar het mislukt continu Nja verder zeer mooie mod valt ook nix anders aan op temerken dan mooi eigelijk dat begint bij jou mods een normale reactie te worden want al je mods zijn wel mooi Puma heeft er een TUT over gemaakt alleen moet je dat stukje van de map editor overslaan en er bijv inplaats van Banaan.txd en Banaan.dff Pony.txd en Pony.dff van maken Reageren
Puma Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Ok Kan het ook dat ik ook de bestanden in de map zet en een Link naar joun gtaf.nl pagina en je gtagarage.com pagina? Je kunt toch gewoon screenshots maken met de boot erop en een link in de readme naar de GTAGarage pagina ? Dat vind ik prima, namelijk. Dus nee, niet mijn mod toevoegen aan jouw mod, maar een link in de readme naar de GTAGarage-pagina ervan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.