Ultimate-Killer Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Ok Kan het ook dat ik ook de bestanden in de map zet en een Link naar joun gtaf.nl pagina en je gtagarage.com pagina? Je kunt toch gewoon screenshots maken met de boot erop en een link in de readme naar de GTAGarage pagina ? Dat vind ik prima, namelijk. Dus nee, niet mijn mod toevoegen aan jouw mod, maar een link in de readme naar de GTAGarage-pagina ervan. Oké Oké duidelijk hoor! Reageren
danny18 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Prachtig Puma Het begint nu nogal standaard te worden, als maar die geweldige dingen Alleen hoe krijg je in godsnaam die boot in San Andreas... ik probeer zelf ook steeds een bootje ingame te zette maar het mislukt continu Nja verder zeer mooie mod valt ook nix anders aan op temerken dan mooi eigelijk dat begint bij jou mods een normale reactie te worden want al je mods zijn wel mooi Puma heeft er een TUT over gemaakt alleen moet je dat stukje van de map editor overslaan en er bijv inplaats van Banaan.txd en Banaan.dff Pony.txd en Pony.dff van maken Dat is een ander soort object voertuigen hebben "dummy's" ik heb alle dummy's geconnect aan de models etc, maar ik kom er niet verder mee. Reageren
gtaewald Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 (bewerkt) ziet er weer super uit puma. kan niet wachten om hem zelf uit te proberen. en die moters, zal zeker heel wat kracht in zitten. blijft me keer op keer verbazen. Bewerkt: 1 januari 2011 door gtaewald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.