cheetha Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) hoe vinden jullie hem Bewerkt: 7 februari 2008 door cheetha Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik vind hem eerlijk gezegt te makkelijk .. Sorry maar ik geef je een 4/10 Je hebt er alleen tekst bij gezet.. En ik zou het plaatje groter neer zetten.. Groeten Tim Reageren
Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Met wat is dit gemaakt? Photoshop of Paint? want ik denk dat dat lettertype ''Arial'' is? heb ik gelijk Ja ik vind hem ook wat simpel mijn nieuwste signature is 430 x 150 dus past hij hier makelijk er helemaal in 3.5/10 Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Met wat is dit gemaakt? Photoshop of Paint? want ik denk dat dat lettertype ''Arial'' is? heb ik gelijkJa ik vind hem ook wat simpel mijn nieuwste signature is 430 x 150 dus past hij hier makelijk er helemaal in 3.5/10 Ik ben het eigenlijk wel met Venzio eens! Het is eigenlijk gewoon een plaatje metdaarop je username! Als je Nou een mooie text effect hat toegevoegd of wat dan ook had je al een hogere rate gehad! het is gewoon niet zoveel! als je photoshop hebt gebuik dan wat tutorials om er iets leuks van temaken. Gebruik je paint dan zou je die zo verweg moeten gooien als je kan Haha nee maar je begrijpt mijn punt neem ik aan, Kijk eens op www.sigtutorials.com dan kom je al een heel eind. mits je photshop hebt. 3.5/10 Greetz drunken Ps. het is niet bedoeld om je aftekraken hoor! Alleen maar om wat van teleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.