keessie Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 hallo mensen ik wil gaan modden alleen daar moet je alleen lezen voor uitzetten als ik dat uit zet en daarna kijk ik weer staat hij weer aan er zit een vierkantje in inplaats van een vinkje. remove read-only(dat programma)werkt niet hopelijk kunnen jullie mij helpen Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als je opnieuw kijkt staat hij inderaad weer aangevinkt, maar eigenlijk is hij uit. Je kan dus gewoon modden. Reageren
keessie Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) nee dat lukt niet want dan krijg ik een foutmelding bij img tools ik kan er wel auto's uit halen maar er niet in zetten dan krijg ik een errror deze error 1/0 Bewerkt: 6 februari 2008 door keessie Reageren
WALLAH Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 nee dat lukt niet want dan krijg ik een foutmelding bij img tools ik kan er wel auto's uit halen maar er niet in zetten dan krijg ik een errror deze error 1/0 Ja dat heb ik ook met VC Reageren
keessie Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 niemand die iets daar iets voor weet? Reageren
FerryN Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Zet Read only uit, en doe dan toepassen en minimaliseer dat venstertje, lukt het dan wel? Greetz Reageren
keessie Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Zet Read only uit, en doe dan toepassen en minimaliseer dat venstertje, lukt het dan wel?Greetz nee Reageren
keessie Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 echt niemand die mij kan helpen??? Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 nee dat lukt niet want dan krijg ik een foutmelding bij img tools ik kan er wel auto's uit halen maar er niet in zetten dan krijg ik een errror deze error 1/0 Ik denk eerder dat het IO error is hoor . Je moet eerst alleen lezen uitvinken, dan aanvinken Wijzigingen ook op submappen toepassen. Dan klik je op Toepassen en daarna op OK. Reageren
keessie Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 nee dat lukt niet want dan krijg ik een foutmelding bij img tools ik kan er wel auto's uit halen maar er niet in zetten dan krijg ik een errror deze error 1/0 Ik denk eerder dat het IO error is hoor . Je moet eerst alleen lezen uitvinken, dan aanvinken Wijzigingen ook op submappen toepassen. Dan klik je op Toepassen en daarna op OK. gelukt ik kan nu dff en txt erin zetten maar waar moet ik de col plaatsen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ook in de gta3.img. Reageren
keessie Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ook in de gta3.img. moet ik zo'n col bestand nog ergens voor vervangen want er staan verder geen col bestanden in gta3.img Reageren
Donwell Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Als er geen .col bestand in de gta3.img is, maar wel ééntje voor de mod die jij hebt, moet je hem gewoon toevoegen. Ook al staat hij er niet in, zonder wordt de mod net wat slechter. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 In VC heb je 3 bestanden, de dff, txd en de .col. Om een voertuig probleemloos te kunnen laten, dien je altijd de 4 bestanden erin te zitten. Als je alleen de dff en de txd importeert in VC, heb je kans dat je door de wagen kunt lopen of door de bumper/motorkap. De col zorgt namelijk ervoor dar het object vastwordt, in goeie woorden: Dat je er niet doorheen kunt. In SA zit de coll in de dff. Reageren
keessie Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 heel erg bedankt iedereen het is me gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.