_MaRc_ Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 IK WEET NIET OF HIER AL EEN TOPIC OVER IS MAAR IK MOET HET WETEN: Het is zo'n missie dat je een grote boot in moet sneaken en dat je dan later ergens een HYDRA moet jatten... ik kom gewoon door alle vijanden héén maar bij het puntje aangekomen staat de hydra er niet <_< wie kan mij helpen om de hydra te helpen... Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 geen hydra??? bij mij staan er minimaal 2 hydra's 1tje er van staat op een platform aan de water kant je moet hem zien als je dat luchtafweer geschut hebt uitgeschakeld en terug moet om de hydra te jatten Reageren
BrokenTable Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Missie heet Vertical Limit. Bij het puntje moet je de SAM's uitzetten, de Hydra's staan achter (westzijde) op het schip (3 stuks). Tip: maak er twee kapot dan krijg je in het vervolg van de missie 2 Hydra's minder achter je aan. Reageren
-Richard- Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) 'Vertical bird' Bij stonden de hydra's niet boven op het dek, maar aan de zijkant van het schip op een platformpje. Tip: voordat je er vandoor gaat. blaas de andere twee Hydra's op. Dan is het een stukje makkelijker, als je gaat vliegen. Tip: Als je healht tekort komt, kun je een blikje uit de automaat halen die ook op het schip staat. Dan krijg je weer healht erbij. Edit: BrokenTable was me voor. Bewerkt: 23 januari 2005 door GTAspeler Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 IDD, bij Vertical Bird staan ze op het onderdek. 1 staat overdekt en 2 op de lift. Als je heel snel bent dan staan er nog maar 2(1 overdekt en 1 op de lift, de ander zie je op je radar dat hij op een andere hoogte zit). Blaas die twee eerst op, dan heeft de derde (die jij dan mee neemt) geen schade....... En ja, dan heb je nog maar 1 bird achter je aan als je bent opgestegen en dat maakt het wat makkelijker! Reageren
jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 als je niet weet hoe je snel kan vliegen doe rechter analog stick naar voren dan komt ie in de vlieg stan en duw je hem naar achter dan komt ie in de helikopter stand Reageren
Renne Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Als je dat gedaan hebt de boten er aan schieten.En dan naar het airport in de Dessert. En als je de missie gedaan hebt krijg je voor altijd de Hydra in dat airport. Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 'Vertical bird'Bij stonden de hydra's niet boven op het dek, maar aan de zijkant van het schip op een platformpje. Tip: voordat je er vandoor gaat. blaas de andere twee Hydra's op. Dan is het een stukje makkelijker, als je gaat vliegen. Tip: Als je healht tekort komt, kun je een blikje uit de automaat halen die ook op het schip staat. Dan krijg je weer healht erbij. Edit: BrokenTable was me voor. dus ze staan op het terrein naast de boot??? want bij het stipje kom je op de rand van de boot en als je op het dek komt dan zie je er net 1 weg vliegen Reageren
Renne Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Jep, dan naar achteren dan in dat gat vallen. Dan de schakelaar aanzetten.En waar je eerst in dat gat heb gevallen dan staat daar normaal een hydra. Reageren
-Richard- Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 'Vertical bird'Bij stonden de hydra's niet boven op het dek, maar aan de zijkant van het schip op een platformpje. Tip: voordat je er vandoor gaat. blaas de andere twee Hydra's op. Dan is het een stukje makkelijker, als je gaat vliegen. Tip: Als je healht tekort komt, kun je een blikje uit de automaat halen die ook op het schip staat. Dan krijg je weer healht erbij. Edit: BrokenTable was me voor. dus ze staan op het terrein naast de boot??? want bij het stipje kom je op de rand van de boot en als je op het dek komt dan zie je er net 1 weg vliegen Wel op de boot, maar aan de zijkant. En dus niet boven op het dek (waar ik ze toen verwachtte) Volg gewoon het pad en je komt vanzelf in die ruimte. Reageren
korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Vertical brid is een van de makkelijkste missies die er zijn, je moet eerst die man in de forklift er uit knallen en dan met je silenced pistol iedereen afmaken, zo simpel is dat Reageren
THUNDER Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 als je niet weet hoe je snel kan vliegen doe rechter analog stick naar voren dan komt ie in de vlieg stan en duw je hem naar achter dan komt ie in de helikopter stand bedankt dat wist ik niet eens LOL ik d8 altijd al wat een sloom ************* ding. weer iets geleerd Reageren
ralf1 Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 eey dat wist ik ook niet. iedereen zat maar te zeggen: boh ik pak die hydra die is lekker snel maar dat vond ik niet omdat ik de rechter stick niet naar voren deed. Reageren
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Bij mij op het puntje aangekomen. staat er een klaar voor vertrek. en er staan er dan twee binnen. Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ALs ik gewoon even langs ga bij een vliegveld (san fierro) staat de nevade er nooit...Als ik dan op een voertuig stap (quad) en rijd even rond, dan zie je hem opeens neervallen (dan zie je net het vliegtuig veren dat ie op de grond kwam) Mischien moet je ook eens proberen op een quad te gaan zitten (cheat) en dan even rondrijden dan nog een x kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.