js007 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 kan je de videokaart instellen via de computer waar dan antwoord Reageren
Gangsta Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Hoe bedoel je instellen? Een videokaart is een stuk hardware dat in je PC zit. Deze kun je niet downloaden. Je kunt wel drivers (soort updates) voor je videokaart downloaden. Dat doe je als je naar de website gaat van het merk dat je hebt (videokaart). Om te weten wat voor videokaart je hebt: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: ''DXDIAG'' > Tabblad beeldscherm. Reageren
js007 Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Hoe bedoel je instellen?Een videokaart is een stuk hardware dat in je PC zit. Deze kun je niet downloaden. Je kunt wel drivers (soort updates) voor je videokaart downloaden. Dat doe je als je naar de website gaat van het merk dat je hebt (videokaart). Om te weten wat voor videokaart je hebt: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: ''DXDIAG'' > Tabblad beeldscherm. ja instellingen, kan ik daar iets kan aan veranderen ? Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Hoe bedoel je instellen?Een videokaart is een stuk hardware dat in je PC zit. Deze kun je niet downloaden. Je kunt wel drivers (soort updates) voor je videokaart downloaden. Dat doe je als je naar de website gaat van het merk dat je hebt (videokaart). Om te weten wat voor videokaart je hebt: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: ''DXDIAG'' > Tabblad beeldscherm. ja instellingen, kan ik daar iets kan aan veranderen ? bij sommige bestuuringssoftware voor je brafische kaart zitten inderdaad instellingen. je kan bijvoorbeeld instellen op wat voor prestatie hij moet gaan bijvoorbeeld, je wilt dat hij heel snle is of je wil dat hij heel mooi maar minder snel is. ik weet niet wat je er precies mee wilt berijken want de meeste prgramma's stellen dit zelf in om het best te kunnen functioneren. maar je kan ook eens proberen met je rechtermuisknop op 'deze computer' te klikken en dan op eigenschappen. ga dan naar tabblad 'geavanceerd' en klik op 'instellingen' naast 'prestaties'. misschien zie je hier wat je nodig had. je kan ook hier eens rustig gaan snuffelen : rechtermuisknop op 'deze computer' 'eigenschappen' tabblad 'hardware' 'apparaatbeheer' klik dan op 'beeldschermaddapters' en daar staat je videokaart. dubbelklik daarop en je krijgt wat extra info. misschien kan je duidelijk maken wat je precies wil bereiken dan kan ik of iemand anders je misschien wat verder brengen. gr. jeroen Bewerkt: 7 februari 2008 door jeroenvangeel13 Reageren
js007 Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Hoe bedoel je instellen?Een videokaart is een stuk hardware dat in je PC zit. Deze kun je niet downloaden. Je kunt wel drivers (soort updates) voor je videokaart downloaden. Dat doe je als je naar de website gaat van het merk dat je hebt (videokaart). Om te weten wat voor videokaart je hebt: Start > Uitvoeren > Typ in het vakje: ''DXDIAG'' > Tabblad beeldscherm. ja instellingen, kan ik daar iets kan aan veranderen ? bij sommige bestuuringssoftware voor je brafische kaart zitten inderdaad instellingen. je kan bijvoorbeeld instellen op wat voor prestatie hij moet gaan bijvoorbeeld, je wilt dat hij heel snle is of je wil dat hij heel mooi maar minder snel is. ik weet niet wat je er precies mee wilt berijken want de meeste prgramma's stellen dit zelf in om het best te kunnen functioneren. maar je kan ook eens proberen met je rechtermuisknop op 'deze computer' te klikken en dan op eigenschappen. ga dan naar tabblad 'geavanceerd' en klik op 'instellingen' naast 'prestaties'. misschien zie je hier wat je nodig had. je kan ook hier eens rustig gaan snuffelen : rechtermuisknop op 'deze computer' 'eigenschappen' tabblad 'hardware' 'apparaatbeheer' klik dan op 'beeldschermaddapters' en daar staat je videokaart. dubbelklik daarop en je krijgt wat extra info. misschien kan je duidelijk maken wat je precies wil bereiken dan kan ik of iemand anders je misschien wat verder brengen. gr. jeroen is dat op xp ik heb vista en het is niet eens met tapbladen het werkt dus niet kan iemand mij updates geven voor het bestuuringsisteem van de videokaart ? Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 oke. sorry dan kan ik je niet helpen maar als je nu eerst eens online zet wat je ermee wilt bereiken en wat voor videokaart je hebt. dan zal het misschien beter uitpakken. gr. jeroen Reageren
js007 Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 dit is het enigste wat ik gevonden heb Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 waar jij nu ziet in dxdiag moet zeker weten een tablad met beeldscherm staan en daar staat wat voor video kaart jij heb. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 het 3e tabblad eens proberen en klik ze eigenlijk gewoon allemaal eens aan je vind het vanzelf, omg. Reageren
js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 bedoellen jullie dit het rood is de naam Reageren
xgaming Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Dat is je videokaart ja. ATi Radeon X1650 SE staan voor 2 woorden, geen idee welke maar ik weet wel dat deze videokaart geheugen van je werk geheugen (RAM, totaal) afhaald. Reageren
js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 bedoellen jullie dit het rood is de naam kan iemand mij een update geven voor de driver van mijn videokaart ( ik ben niet zo handig met zoeken ) help Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Hier is de link van je drivers ik neem aan dat je Vista 32 bit heb. voortaan kan je ook gewoon www.ati.com in typen en dan krijg je vanzelf de amd site en dan druk je op support & drivers. en dan klik je op get latest drivers. Reageren
js007 Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 het is gelukt dak jullie allemaal Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 de x1650 is normaal een goede kaart, volgens mij betekent SE ''slower edition'' heb ik ooit eens gelezen daarom neemt die wat geheugen bij je weg. Dat doen veel merken zoals Dell,HP etc omdat de meeste mensen alleen naar processor en geheugen kijken stoppen ze er slechtere grafische kaarten in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.