gta-gangster Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 hey allemaal zal ik me eerst voorstellen ik ben jeroen. ik heb gta vice city een paar dagen gelden gekocht. ik zie op youtube filmpjes van die mooie auto,s hoe doe je dat daar hen je toch een progama voor nodig eaar kan ik die douwnloaden Reageren
Gangsta Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) hey allemaal zal ik me eerst voorstellen ik ben jeroen. ik heb gta vice city een paar dagen gelden gekocht. ik zie op youtube filmpjes van die mooie auto,s hoe doe je dat daar hen je toch een progama voor nodig eaar kan ik die douwnloaden Dat zijn modificaties voor het spel. Deze kun je downloaden op bijvoorbeeld deze website, maar ook andere gta-website's. Als je op Google zoekt, vind je er heel erg veel. Er zit (bijna) altijd wel een Readme bij, een tekstbestand die aangeeft hoe je het moet installeren. Google eens: Car mods for GTA Vice City Bewerkt: 6 februari 2008 door Gangsta Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan Staat in Master Turtorial List >>>Klik hier<<< Groeten Tim EDIT: >>>Klik hier <<< voor meer dingen! Zoekt en zei zult vinden Bewerkt: 6 februari 2008 door Timske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.