Mastertuner Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Hey mensen. Ik wou een uurtje of 2 geleden Fifa 08 installeren op mn PC. Maar bij de installatie (na dat ik de Serial heb moeten ingeven) komt er een foutmelding op: (Afbeelding) Wat kan ik hieraan doen Alvast bedankt. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Hey mensen. Ik wou een uurtje of 2 geleden Fifa 08 installeren op mn PC. Maar bij de installatie (na dat ik de Serial heb moeten ingeven) komt er een foutmelding op: (Afbeelding) Wat kan ik hieraan doen Alvast bedankt. als het spel legaal is zou je het terug kunnen brengen en een nieuwe vragen (al betwijfel ik of dat werkt) je kan het eens probeeren op een andere pc. als hij niet legaal is denk ik dat we allen weten waarom het niet werkt. [size=1][s]voor dat laatste zou ik je denk ik doorverwijzen naar google[/s].[/size] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.