Drunkendonkey Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Yow luitjes, Zouden jullie mijn sig kunnen raten aub! Hij is wel wat aan de donkere kant Alvast bedankt, Drunken UPDATE: Vrijdag 8 Feb Snel gemaakt uit het GTA renderpack Op advies van Venzio maar een bodertje:D Bewerkt: 8 februari 2008 door Drunkendonkey Reageren
Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nou opzich ziet het er wel leuk uit mischien een border er om en inderdaad mag het ietsje lichter en het zit er best druk uit ben je hier niet mee eens? Contact me via de PB 6.5/10 Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nou opzich ziet het er wel leuk uit mischien een border er om en inderdaad mag het ietsje lichter en het zit er best druk uit ben je hier niet mee eens? Contact me via de PB6.5/10 Als ik geen reacties zou kunnen verdragen zou ik het ook niet posten:) Ik ben het er eigenlijk wel mee eens alleen van die border weetikhet nog niet Gr. drunken Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Niemand meer? Jammer maar bedankt voor de reactie Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Heej, Ik vind dit een erg mooie sig. Zelf zou ik ook geen border toevoegen. Rechts is er opeens een zwarte vlakte wat er niet al te mooi bij staat. Het grootste minpunt is de tekst. Het is wat te groot. Tekst moet er bijna altijd klein bij staan. Het is maar een klein gedeelte van de sig. Soms ook een moeilijke gedeelte. Ook zie je rood-witte strepen rechts. Eerst dacht ik dat er een politieauto stond. Probeer dit weg te werken. Want zo is de 'Y' niet echt zichtbaar. Probeer het inderdaad wat lichter te maken. Hierdoor zal alles een stuk duidelijker worden in je sig. Wegens wat minpunten blijf ik het een ergmooie sig vinden. 72% Mvg, GTA-fan2 Bewerkt: 8 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Heej,Ik vind dit een erg mooie sig. Zelf zou ik ook geen border toevoegen. Rechts is er opeens een zwarte vlakte wat er niet al te mooi bij staat. Het grootste minpunt is de tekst. Het is wat te groot. Tekst moet er bijna altijd klein bij staan. Het is maar een klein gedeelte van de sig. Soms ook een moeilijke gedeelte. Ook zie je rood-witte strepen rechts. Eerst dacht ik dat er een politieauto stond. Probeer dit weg te werken. Want zo is de 'Y' niet echt zichtbaar. Probeer het inderdaad wat lichter te maken. Hierdoor zal alles een stuk duidelijker worden in je sig. Wegens wat minpunten blijf ik het een ergmooie sig vinden. 72% Mvg, GTA-fan2 Thx:) ik was ook erg lang aan ut kloten met die text. ik kon geen mooi plekje vinden en ook geen leuk text effectje:) Miss iemand nog een idee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.