Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Nou ik heb een signature gemaakt voor een iemand van een ander voor hij wou de rand 2 px en het lettertype 48 Nou je ziet het wel aan het resultaat En zeg niet waarom brush je steeds antwoord: omdat ik dat leuk vind Bewerkt: 7 februari 2008 door Venzio Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nou ik heb een signature gemaakt voor een iemand van een ander voor hij wou de rand 2 px en het lettertype 48 Nou je ziet het wel aan het resultaat En zeg niet waarom blur je steeds antwoord: omdat ik dat leuk vind Ik vind hem wel stoer eigenlijk De letters passen we bij de background en de achtergrond is mooi gedaan vind ik lijkt een beetje op grass Ik geef hem een 7.5/10 Greet drunken Reageren
Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nou ik heb een signature gemaakt voor een iemand van een ander voor hij wou de rand 2 px en het lettertype 48 Nou je ziet het wel aan het resultaat En zeg niet waarom blur je steeds antwoord: omdat ik dat leuk vind * Plaatje * Ik vind hem wel stoer eigenlijk De letters passen we bij de background en de achtergrond is mooi gedaan vind ik lijkt een beetje op grass Ik geef hem een 7.5/10 Greet drunken Bedankt voor de rate nog meer ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.