Jump to content

Problemen met M.U.G.E.N HELP!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen ik ben hier net nieuw.

Ik Was al op zoek naar een gameforum voor vragen en toen leek me deze forum toch wel geschikt om mijn vraag te stellen. Het zit namelijk zo.

Ik heb het spel M.U.G.E.N geinstalleerd alles werkte perfect tot dat ik een nieuwe Char had geinstalleerd (Een nieuwe poppetje). Nu geeft ie steeds een foutmelding aan waar door ie het spel afsluit. Het rare is dat het spel alleen afsluit als ik tegen de zelfde poppetje moet vechten.

Ik Hoop dat een van jullie of misschien wel meerdere mensen kunnen komen met een oplossing;)

Alvast bedankt.

Hieronder zie je een foto van de foutmelding

34hc1h4.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mensen ik ben hier net nieuw.

Ik Was al op zoek naar een gameforum voor vragen en toen leek me deze forum toch wel geschikt om mijn vraag te stellen. Het zit namelijk zo.

Ik heb het spel M.U.G.E.N geinstalleerd alles werkte perfect tot dat ik een nieuwe Char had geinstalleerd (Een nieuwe poppetje). Nu geeft ie steeds een foutmelding aan waar door ie het spel afsluit. Het rare is dat het spel alleen afsluit als ik tegen de zelfde poppetje moet vechten.

Ik Hoop dat een van jullie of misschien wel meerdere mensen kunnen komen met een oplossing;)

Alvast bedankt.

Hieronder zie je een foto van de foutmelding

34hc1h4.jpg

Eerst wens ik je welkom op dit forum! :Y

Waarschijnlijk is jouw 'poppetje' niet correct geïnstalleerd.

vind je een video-tutorial hoe je nieuwe 'poppetjes' moet installeren. ;) Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Waar koop/download je dat spel eigenlijk? Ik heb het al erg lang lopen zoeken maar zonder succes. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...