-Omar- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Hallo beste leden Ik heb voor mijn DS Call Of Duty Warface alleen ik snap iets niet. Bij het eerste level de training als je die dan voltooid heb word opeens je basis overvallen dan volg ik het compas en ga naar die garage waar de auto staat. Mijn charter gaat dan automatisch op de auto en dan rijd hij weg en word het beeld zwart en zit ik weer in het menu :s. Hoe kan dit? Ik weet niet of ik een topic moest maken of dat ik het in het Cod 4 topic moest plaatsen. MVG, Omar Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 *Bump* Ik wil niet heel ongedeuldig overkomen. Maar heeft iemand hier een antwoord op? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 ik denk dat het spel niet goed ik (ruilen dan maar?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.