Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nou alweer een sig snel gemaakt ik weet niet of ik hem nu al mog posten? maar ik ben gelijk beggonen met deze Comment's & Rate's? Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nou alweer een sig snel gemaakt ik weet niet of ik hem nu al mog posten? maar ik ben gelijk beggonen met deze Comment's & Rate's? Ik vind hem wel Nice vooral de background! Ik heb het zelf niet op counterstrike maar daar kn ik niet op raten Het lettertype is ook wel cool en passend. Ik geef een 7+/10 Greetz drunken Reageren
Timske Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik vind de achtergrond en het popetje dat je genomen hebt ook wel leuk, alleen tekst past er niet bij vind ik maar ik geef je toch een dikke 8/10 Groeten Tim Reageren
Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Bedankt voor de snelle rate's Nog meer? Reageren
WALLAH Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Bedankt voor de snelle rate'sNog meer? Ik vind de background egt helemaal bij de Render passen maar je kon de lettertype iets kleiner doen naar mijn mening dan he maar ik geef je een 8/10 =D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.