Jump to content

Hoe kom je aan politie heli zonder missies?

Recommended Posts

Geplaatst:

Met de jetpack cheat naar het politie bureau vliegen (in los santos), op het dak staat er een politiehelikopter dacht ik :)

Geplaatst:
Weet iemand hoe je aan een politie heli kunt komen als je nog helemaal geen missies hebt gedaan? ^_^

stelen uit het politie bureau :puh:

Geplaatst:
Weet iemand hoe je aan een politie heli kunt komen als je nog helemaal geen missies hebt gedaan? ^_^

Je kunt een carpspawner gebruiken. Een carspawner vind je >>hier<<. In-game het ID van de heli intoetsen en hij spawnt er.

Wat je ook kan doen is 3 sterren wanted level krijgen en dan de Newschopper/Police Maverick stelen. Om deze te stelen moet je >>dit<< filmpje eens bekijken. :)

Geplaatst:

Je kunt een carpspawner gebruiken. Een carspawner vind je >>hier<<. In-game het ID van de heli intoetsen en hij spawnt er.

Wat je ook kan doen is 3 sterren wanted level krijgen en dan de Newschopper/Police Maverick stelen. Om deze te stelen moet je >>dit<< filmpje eens bekijken. :)

die carspawner kan ik nie downlaoden

kan je een ander geven :7

Geplaatst:

Als je er zonder cheats aan wilt komen dan klim je over het hek van het vliegveld, en steel je een Dodo of een Shamal en vlieg je op het dak van het politiebureau in Los Santos. Succes. ;)

Geplaatst:
Als je er zonder cheats aan wilt komen dan klim je over het hek van het vliegveld, en steel je een Dodo of een Shamal en vlieg je op het dak van het politiebureau in Los Santos. Succes. ;)

^_^

een parcker is aan te raden

Geplaatst:

Als je hem download krijg je waarschijnlijk een .rar of .zip bestand. Dit moet je openen met WinRar. Dan zie je een .exe bestandje. Dat moet je openen. Je ziet nu 'Insert Trainer into SA'. Nu moet je GTASA opstarten. Als SA eenmaal is opgestart, ga je terug naar windows (alt+tab), en klik je op 'Insert Trainer Into SA'. Dan klik je op 'Launch trainer'. Nu kun je elk voertuig wat je wil spawnen.

Geplaatst:

Ik dacht dat de vliegtuigen pas te gebruiken waren na de vliegschool..? :7

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, je kan vliegvelden betreden naar de vliegschool. het hek gaat niet open, en daarom moet je dus erover klimmen als je pas begint. De vliegtuigen zijn gewoon toegankelijk en de vliegschool heeft daar geen invloed op. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Nee, je kan vliegvelden betreden naar de vliegschool. het hek gaat niet open, en daarom moet je dus erover klimmen als je pas begint. De vliegtuigen zijn gewoon toegankelijk en de vliegschool heeft daar geen invloed op. :)

Eerlijk gezegd wel hoor.

In San Fierro als je daar nog niet bent, kun je nog niet in de vliegtuigen.

Dus in LS vast ook niet hé.

Maar we raken nu wel wat van offtopic :)

Geplaatst:

In Los Santos zijn ze wel gewoon open hoor. :Y In San Fierro niet, omdat je daar met de missie Mike Toreno op de luchthaven komt.

Geplaatst:

Iedereen heeft het over ga naar het politie buro in LS en dan op het dak stelen.

Maar ik hebt toch gezegt dat ik hem wil stelen zonder missies en ook nog geen missies heb gedaan.

Dus dan staat die politie heli er nog niet op dat dak. ;)

Maar aan dat filmpje had ik wel meer bedankt daarvoor. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...