yannidn Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Eergisteren heb ik me GTA:SA aangeschaft. Ik heb het spel ge-installed en de voorbije 2 dagen werkte het spel perfect. Vandaag kreeg ik te maken met een probleem. Bij het opstarten van het spel skipt hij de hele beginscene aan het vliegveld, verschijnt de ondertiteling in versneld tempo maar dat is het hoofdprobleem niet. Alles gebeurt in versnelt tempo, wandelen - autorijden - mensen slaan. Alsof Carl en het hele spel een xtc-tabletje hebben ingenomen. Ik heb geen cheats gebruikt en heb bij mijn weten ook geen veranderingen aan de graphic settings aangebracht. Hebben jullie toevallig een idee wat er kan gebeurd zijn en hoe ik dit kan oplossen? Thanks in advance. Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Misschien moest je het spel toch maar eens opnieuw installeren. Zo'n probleem heb ik namelijk nog nooit gezien. PS. Welkom op het forum Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Wel, dit ligt niet aan je spel hoor, ik heb de oplossing voor je. Ik heb dit probleem zelf ook gehad. Dit probleem komt namelijk voor wanneer je het spel op een Dual Core processor draait. Wanneer je het spel opstart, druk dan op Control+Alt+Delte. Nu switch je automatisch terug naar je desktop, zoek de game op in de lijst met draaiende progamma's, en klik er op met je rechtermuisknop. Nu verschijnt er een klein schermpje, kies voor 'Affiniteit Instellen'. Dan springt er weer een schermpje open, vink simpelweg 'CPU 0' uit. Als het goed is loopt je spel dan op normale snelheid. Bewerkt: 7 februari 2008 door Silverbyte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.