WALLAH Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Haii Kan iemand een easy installer maken van die effectspack hij zit in de bijlage xD Of hoe maak je een easy installer ??? ik wil het graag horen kzal je dankbaar zijn Mvg , WALLAH =DNew_Great_Effects_1.3_gta_worldmods.de_.rar Reageren
WALLAH Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Niemand :( ?? >>> Door Wazuup: Geduld hebben, laat ik dit niet meer zien.<<< Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Heb jij die mod gemaakt? Zo, ja leuk gedaan. Maar kan je niet even wachten, met zo een dubbel post. Als je naar een paar dagen niet geholpen wordt kan dat, maar toch niet al na zes uur? Reageren
WALLAH Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Heb jij die mod gemaakt? Zo, ja leuk gedaan. Maar kan je niet even wachten, met zo een dubbel post. Als je naar een paar dagen niet geholpen wordt kan dat, maar toch niet al na zes uur? Als je daar over iets wil vertellen Pb me dan ... Btw ik heb em niej gemaakt :S Bewerkt: 11 februari 2008 door WALLAH Reageren
K.O. Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Nee, de mod is van ene [sAK*]KING_OF_SA. Ten tweede zegt gta-worldmods.de heel duidelijk "Directlinking is NOT allowed !!!" Met een easy installer bedoel jij neem ik aan een .exe bestandje dat alles voor jou op de goede plaats zet? Dan zeg ik ten derde dat dat niet simpel is, omdat je aardig moet kunnen programmeren daarvoor. Een programma maken dat wat bestanden kan verplaatsen kan ik nog wel, maar ervoor zorgen dat ze ín een .img archief komen is andere koek. Misschien als iemand hier over de source code van IMG Tool zou beschikken... Er bestaan ook zat tools die je een automatische installer laten maken, maar ook die zullen denk ik niet beschikken over mogelijkheden aangaande Rockstar's IMG archieven. Het gaat een stuk sneller als je alles gewoon installeert zoals in de handleiding staat: 1- Copy particle.txd, hud.txd, effectsPC.txd, effects.fxp, fronten_pc.txd and fronten1.txd from this mod.2- Open this file C:\Program files\Rockstar games\GTA San Andreas\Models and paste the files named in step 1 here (Is recommendable to paste all files). NOTE: If you install effectsPC.txd you will must install effects.fxp or the mod won't work. 3- Copy vehicle.txd from this mod. 4- Open this file C:\Program files\Rockstar games\GTA San Andreas\Models\generic and paste the file named in step 3 here. 5- Open gta3.img with a img tool (like imgtool, spark, alci's img tool...) and import cj_traffic.txd, gay_xref.txd and mitraffic.txd from "Traffic lights complements" (Included in this mod). 6- Open gta3.img with a img tool (like imgtool, spark, alci's img tool...) and import a51_alpha.txd, a51_detailstuff.txd, ballyswater.txd, lodcunty.txd, rczero_track.txd, vegaswaterfall.txd and vgndwntwn3.txd from "Water complements" (Included in this mod). Reageren
WALLAH Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) Nee, de mod is van ene [sAK*]KING_OF_SA. Ten tweede zegt gta-worldmods.de heel duidelijk "Directlinking is NOT allowed !!!"Met een easy installer bedoel jij neem ik aan een .exe bestandje dat alles voor jou op de goede plaats zet? Dan zeg ik ten derde dat dat niet simpel is, omdat je aardig moet kunnen programmeren daarvoor. Een programma maken dat wat bestanden kan verplaatsen kan ik nog wel, maar ervoor zorgen dat ze ín een .img archief komen is andere koek. Misschien als iemand hier over de source code van IMG Tool zou beschikken... Er bestaan ook zat tools die je een automatische installer laten maken, maar ook die zullen denk ik niet beschikken over mogelijkheden aangaande Rockstar's IMG archieven. Het gaat een stuk sneller als je alles gewoon installeert zoals in de handleiding staat: 1- Copy particle.txd, hud.txd, effectsPC.txd, effects.fxp, fronten_pc.txd and fronten1.txd from this mod.2- Open this file C:\Program files\Rockstar games\GTA San Andreas\Models and paste the files named in step 1 here (Is recommendable to paste all files). NOTE: If you install effectsPC.txd you will must install effects.fxp or the mod won't work. 3- Copy vehicle.txd from this mod. 4- Open this file C:\Program files\Rockstar games\GTA San Andreas\Models\generic and paste the file named in step 3 here. 5- Open gta3.img with a img tool (like imgtool, spark, alci's img tool...) and import cj_traffic.txd, gay_xref.txd and mitraffic.txd from "Traffic lights complements" (Included in this mod). 6- Open gta3.img with a img tool (like imgtool, spark, alci's img tool...) and import a51_alpha.txd, a51_detailstuff.txd, ballyswater.txd, lodcunty.txd, rczero_track.txd, vegaswaterfall.txd and vgndwntwn3.txd from "Water complements" (Included in this mod). Uhmm .. weet ik veel wat directlinking is -.- Maar ik heb em er allang in gezet , me broer heeft et gedaan haha Latazzz Bewerkt: 11 februari 2008 door WALLAH Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.