WALLAH Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Rate mijn Sig Pl0xxii xD Kheb em ff gauw gemaakt =D Bewerkt: 7 februari 2008 door WALLAH Reageren
Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Wel leuk lettertype past er niet zo bij die F niet of is dat geen f? en mischien een border eromheen? 6/10 Reageren
WALLAH Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Wel leuk lettertype past er niet zo bij die F niet of is dat geen f? en mischien een border eromheen?6/10 der zit een border om heen maar die zie je niet want dies zwart Reageren
Dastard Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Nou, ik vind de achtergrond er niet bij passen en een beetje simpel. Voor de rest in orde 8/10 Reageren
BramGFX Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ik vind het achtergrond er niet echt mooi bij.... maar ik ben nog maar net bezig dus ik zou er vast niet veel verstand van hebben cijfer: 7/10 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Heej, Het eerste wat me opvalt aan je sig is dat de achtergrond niet altijd klopt. Soms loopt een zwarte lijn zomaar dood. Ook kan je het zo indelen in 3 stukken, het bovenste, middelste en onderste gedeelte. Je render heb je er netjes ingezet. Alleen zou ik wat meer doen aan de tekst. Je kan wat meer blending options toevoegen. Ook zit de tekst precies op de rand, wat een nit al te mooi affect geeft. Mvg, GTA-fan2 Bewerkt: 7 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.