Jump to content

prijs


klaasko

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Biocount

    4

  • Gta-killer

    3

  • klaasko

    3

  • js007

    2

ik heb de dollar prijs eens bekeken en omgerekend en als uitkomst kwam dat hij omgerekend van amerikaanse dollar rond de €40 kost :dans:

Vervolgens krijg je die binnen en blijkt dat hij niet werkt. In Amerika hebben ze een heel ander PAL-systeem, dus de kans is klein dat ie werkt of jij moet ook zo'n systeem hebben, maar dat lijkt me stug. Niet doen dus! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de dollar prijs eens bekeken en omgerekend en als uitkomst kwam dat hij omgerekend van amerikaanse dollar rond de €40 kost :dans:

Vervolgens krijg je die binnen en blijkt dat hij niet werkt. In Amerika hebben ze een heel ander PAL-systeem, dus de kans is klein dat ie werkt of jij moet ook zo'n systeem hebben, maar dat lijkt me stug. Niet doen dus! ;)

Bijna alle ps3 en xbox360 games zijn regio vrij. Dat wil zeggen dat bv. de amerikaanse versie ook in japan en europa werkt.

GTA IV zal waarschijnlijk ook wel regiovrij zijn.

Maar wat ik de nadelen vind van uit amerika importeren:

- Hoge verzendkosten (kom je al bijna op de europese prijs uit)

- Langere verzendtijd (je krijgt het spel pas begin mei ipv 29 april)

- Heel misschien alleen multiplayer tegen eigen land (en als het hier middag is zijn er bijna geen amerikanen online)

- Je hebt niet de nederlandse versie, dus boekjes enzo allemaal in het engels, en heel misschien als er nederlandse taal bij zit (zal wel niet) krijg je die niet bij amerikaanse versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...