Jump to content

Muis werkt niet


hielkeh

Recommended Posts

Ik heb soms als ik een tijdje aan het spelen ben, maar soms ook gelijk als ik SA opstart dat mijn muis het niet doet. Ik kan wel met linkermuisknop schieten, maar ik kan mijn beeld niet draaien, waardoor ik alleen vooruit kan lopen. meestal start ik SA (of MTA) dan opnieuw op, en dan doet hij het vaak wel weer, hoewel ik ook wel eens heb dat hij het 3 keer achter elkaar niet doet. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt, Hielke

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb GTA SA op Nederlands dus kennelijk weet ik het niet in engels te vertalen maar ikdoe mn best. Ga naar Options -> Controller Instellingen -> En dan de tweede vervolgens krijg je een lijst en daarmee los je de probleem op.

Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb GTA SA op Nederlands dus kennelijk weet ik het niet in engels te vertalen maar ikdoe mn best. Ga naar Options -> Controller Instellingen -> En dan de tweede vervolgens krijg je een lijst en daarmee los je de probleem op.

Succes. ;)

Ik gebruik idd vista. Op esc drukken werkt niet, en ik heb er het meeste last van in MTA. Hij staat uiteraard ook niet op joystick nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb GTA SA op Nederlands dus kennelijk weet ik het niet in engels te vertalen maar ikdoe mn best. Ga naar Options -> Controller Instellingen -> En dan de tweede vervolgens krijg je een lijst en daarmee los je de probleem op.

Succes. ;)

Ik gebruik idd vista. Op esc drukken werkt niet, en ik heb er het meeste last van in MTA. Hij staat uiteraard ook niet op joystick nee.

Oke, ik heb ook Vista en ik had dat probleem ook soms, en het werkte perfect als je met rechtermuisknop op gtasa.exe klikte en dan tabblad compabiliteit en dat op Win 98 o.i.d. zette. Een nadeel daaraan is dat GTA je savegames daardoor ergens anders gaat opslaan. In C:\Documents & Settings\Public\Documents. (als ik het goed heb) Dus je moet je savegames even daarheen verplaatsen en dan komt het goed offline.

Een groot nadeel, ik kon niet met MTA online (probleem wat wel bekend was), maar misschien dat dat probleem verholpen is, maar daarvoor moet je op de site van MTA kijken.

Ik hoop dat dit je probleem oplost, lijkt erg op mijn probleem. Anders wil een google zoekje nog wel helpen, zo had ik die oplossing gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

bij mij was dit probleem ook zo ik kon niks doen zelf niet schieten!

toen ben ik naar mouse options en toen heb ik mouse sensitivity ofzo (de eerst van mouse options) heb ik het balkje helemaal vol gedaan en wat denkje hij doet het weer elke keer als ik hem opstart! ik hoop dat hierbij je probleem is opgelost. Maar nu zit ik nog met een probleem met de muis doet hij tegenovergestelde wat ik doe ik doe de muis naar beneden en dan gaat het beeld omhoog, iemand een oplossing???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...