KoenKucharek Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 mischien kan iemand dit doen ik heb geen plaatje of wat dan maar ik zo graag een signature willen. jullie kennen vast wel guus en meeuwes met blik bier (you asre buetiful) ik wil op een signature links guus hebben recht meeurwi en in het midden de echte guud meuwis de rand kleur is zwart en achter grond kleur zwartwit en met groote doorzigige leet met gheel fellen gorene randen er om heen BLIKBIER in de lettertype van vc als het kan
Dastard Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Om een goede aanvraag te hebben moet je eerst een goed lijstje hebben Hier is het lijstje die je moet invullen [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel):
KoenKucharek Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Om een goede aanvraag te hebben moet je eerst een goed lijstje hebben Hier is het lijstje die je moet invullen [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): dat heb ik net uit zitten leggen
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Graag het lijstje gebruiken, anders kan je aanvraag niet worden gedaan. Let er op dat je zelf een afbeelding moet geven, die je graag in de signature wilt hebben.
KoenKucharek Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Graag het lijstje gebruiken, anders kan je aanvraag niet worden gedaan. Let er op dat je zelf een afbeelding moet geven, die je graag in de signature wilt hebben. ach joh dan niet joh zeikerds
Proximitus Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Je hoeft niet boos te worden hoor. Het lijstje moet eenmaal gebruikt worden om het overzichtelijk te houden, dat is alleen maar makelijker voor degene die je sig willen maken.
KoenKucharek Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Je hoeft niet boos te worden hoor. Het lijstje moet eenmaal gebruikt worden om het overzichtelijk te houden, dat is alleen maar makelijker voor degene die je sig willen maken. maar als je goed leest dan weet je hoe het mag zijn het maakt mj niet uit wat het is als guus en meeuwes er maar in voor komen
PSVer Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Je hoeft niet boos te worden hoor. Het lijstje moet eenmaal gebruikt worden om het overzichtelijk te houden, dat is alleen maar makelijker voor degene die je sig willen maken. maar als je goed leest dan weet je hoe het mag zijn het maakt mj niet uit wat het is als guus en meeuwes er maar in voor komen Als je goed leest? Wij lezen goed. Als jij het beter typt. Het is niet eens ABN. Dus ik denk niet dat iemand nog aan het werk komt.
RonaldVC Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 @ KoenKucharek: Lees de Aanvraag regels even door, daar kan je precies zien hoe je een aanvraag moet doen. Ook in dit topic kan je het lijstje al vinden die je moet invullen zodat je aanvraag in behandeling genomen kan worden. Heb je je lijstje ingevuld kan je mij of .Levi. een PB (Persoonlijk Bericht) sturen met daarin het lijstje, zodat wij je beginpost van dit topic kunnen aanpassen. Tot die tijd zal dit topic op slot zijn. Het is dus niet de bedoeling dat je een nieuw topic opent!
Recommended Posts