Jump to content

gta vc multiplay


stefan321

Recommended Posts

Je kan dit downloaden op VC:MP :)

gedaan maar hoe start ik het nu op ???

Dus het is nu geinstaleerd?

Wel nu zou je normaal een icoontje op je bureaublad moeten staan met eronder "GTA VC Multiplayer" ofzo.

Klik daarop en kies een server, en dan kan je spelen :)

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij word VC:MP een pak minder gespeeld dan MTA: VC en het heeft denk ik dus ook wat minder functies.

Hier kan je MTA: VC downloaden. :) Nadat je het geinstalleerd hebt start je best de PC eens opnieuw op, en dan start je het programmatje. Je voert een server in en je kan gaan spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij word VC:MP een pak minder gespeeld dan MTA: VC en het heeft denk ik dus ook wat minder functies.

Hier kan je MTA: VC downloaden. :) Nadat je het geinstalleerd hebt start je best de PC eens opnieuw op, en dan start je het programmatje. Je voert een server in en je kan gaan spelen. :)

:dans: Multi Theft Auto rules!!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij word VC:MP een pak minder gespeeld dan MTA: VC en het heeft denk ik dus ook wat minder functies.

Hier kan je MTA: VC downloaden. :) Nadat je het geinstalleerd hebt start je best de PC eens opnieuw op, en dan start je het programmatje. Je voert een server in en je kan gaan spelen. :)

hij werkt maar snap niet hoe het werkt als ik op start game klik moet ik een file zoeken :S

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij word VC:MP een pak minder gespeeld dan MTA: VC en het heeft denk ik dus ook wat minder functies.

Hier kan je MTA: VC downloaden. :) Nadat je het geinstalleerd hebt start je best de PC eens opnieuw op, en dan start je het programmatje. Je voert een server in en je kan gaan spelen. :)

hij werkt maar snap niet hoe het werkt als ik op start game klik moet ik een file zoeken :S

Volgensmij moet je dan de .exe vinden van Vice City, die het spel in single player kan opstarten.

Daarna moet je een server vinden om te spelen, dat is gewoon een IP met meestal de port 2003.

Mischien helpt dit? Deze plek helpt servers te vinden voor games: http://www.game-monitor.com/search.php?sea...ty&type=map gewoon kopieër en plak in de URL balkje van je browser. (Edit; of klik de link.)

Dan kan je kiezen uit de lijst van welke server je wil. Om dat te doen moet je gewoon de IP en port nummer invullen in de MTA client. Vergeet niet port in te stellen en een naam in de verschillende tabs, mogelijk kan setup/start server niet werken, maar dat is een heel gedoe en niet nodig om te joinen.

Vergeet niet de juiste port nummer na de Ip te zetten, kan alles kopieëren en plakken. Vergeet niet naam in iets te veranderen want sommige MTAVC servers blokkeeren standart namen, of ze kunnen mogelijk al in gebruik zijn.

Edit: 50 berichten! En de link is niet als reclame bedoeld. Anders is het zowiezo haast onmogelijk een goede IP vinden als de ASE (vaak) kapot is.

Bewerkt: door CarThief
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet inderdaad dan het .exe bestandje zoeken.

Meestal staat dit in de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City, daarin moet je het bestandje gta-vc.exe selecteren.

Nu zou het normaal perfect moeten werken. :)

Mocht het nog niet werken, en je hebt Windows Vista probeer probeer dan eens de compatibiliteit van MTAClient.exe te veranderen. :) (Vind je in C:\Program Files\Multi Theft Auto ;))

De compatibiliteit pas je aan door met je rechtermuisknop op het bestandje te klikken. Dan klik je Eigenschappen aan en neem je het tablat compatibiliteit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...