Mark B. Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 heey luitjes Ik kan al donders lang niet meer filmpjes downloaden via internet explorer?:S (rechtermuisknop -> opslaan als) Hij wil wel beginnen met downloaden alleen hij stopt meestal precies op 178kb Ik krijg dit alleen met redelijk grote bestanden/filmpjes van bijv. 150/200 mb. Graag hulp!! Bij voorbaad dank. Reageren
DJRobin Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Torrent site's misschien iets? Reageren
Mark B. Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 jah torrents gebruik ik ook.. maar het komt alleen voor met downloads via rapidshare en megaupload enz. Reageren
AwiVC Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Via megaupload kan je geen bestanden groter dan 100MB downloaden zonder een Premium Account te hebben, dan sluit inderdaad gewoon even je connectie af. Via Rapidshare zou dit probleem zich niet moeten voordoen.. =S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.