curzor Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Hey, Als ik GTA SA opstart, ik kies mijn load game begint hij te laden. Maar als hij half geladen is, sluit hij af. Het is een V1.0 Maar 2 dagen geleden werkte hij nog volkomen Nu ineens niet meer (ik heb wel wat mods toegevoegd = auto's..) Voordat ik deze mods had toegevoegd waren er al andere mods in. (Ook auto's) Kan iemand me helpen? Mvg Bewerkt: 7 februari 2008 door curzor Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Het kan natuurlijk zijn dat het aan je toegevoegde mods is, aangezien je savegames het eerst wel gewoon nog deden en nu niet meer. Je kunt proberen die mods te deïnstalleren, en dan kijken of het spel gewoon weer werkt. Desnoods kun je San Andreas een keertje helemaal opnieuw installeren zodat deze weer helemaal schoon is (wel je savegame back-uppen voor de veiligheid). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.