Jump to content

verbeteringen


grovemember

Recommended Posts

yu gamers

ik vraag me af wat R zou doen voor de verbeteringen

ik had al een paar dingen in men hoofd:

1: als je gedaan hebt met een missie moet je weer naar je opdrachtgever en dan pas krijg je je geld( en niet zoals andere gta' dat je ineens geld bijkomt na een missie)

2:niet meer van de 1ne deel vant stad en dan naar de andere en daar aleen missies doen(ik vond ma saai dat je pas na bepaalde missies naar een andere staat kond enzo dus dat mogen ze weglaten voor mij:p)

3:dat je je opdachtegevers niet dood kan doen(kvond het maar dom dat je soms na een missie vb cesar na die race uit zen auto kan trekken en dan hem doodschieten)

4:geldsysteem: gelijk bij scarface dat was een goed systeem dat je geld op zak kon hebben en op de bank en all je dood was dan verloor je al je geld die je op zak had

dat waren alvast een paar ideeen van mij

schrijf zelf een idee wat R zou kune verbeteren

groette en veel gameplezier

Link to comment
Delen op andere websites

yu gamers

ik vraag me af wat R zou doen voor de verbeteringen

ik had al een paar dingen in men hoofd:

1: als je gedaan hebt met een missie moet je weer naar je opdrachtgever en dan pas krijg je je geld( en niet zoals andere gta' dat je ineens geld bijkomt na een missie)

2:niet meer van de 1ne deel vant stad en dan naar de andere en daar aleen missies doen(ik vond ma saai dat je pas na bepaalde missies naar een andere staat kond enzo dus dat mogen ze weglaten voor mij:p)

3:dat je je opdachtegevers niet dood kan doen(kvond het maar dom dat je soms na een missie vb cesar na die race uit zen auto kan trekken en dan hem doodschieten)

4:geldsysteem: gelijk bij scarface dat was een goed systeem dat je geld op zak kon hebben en op de bank en all je dood was dan verloor je al je geld die je op zak had

dat waren alvast een paar ideeen van mij

schrijf zelf een idee wat R zou kune verbeteren

groette en veel gameplezier

1: Vind ik ook wel een goed idee!

2: Vind ik niet zo'n goed idee,omdat je dan gelijk alle delen van de stad hebt.

3: Het maakt niks uit, hij spawnd toch weer.

4: Idd , dat is een handig systeem.

Heb er zelf ook een.

Dat je wapens in je huis kan laten en als je busted bent dat je nog wapens kan pakken in je huis,

Zoals bij saintsrow, maar dan dat je die eerst moet kopen/vinden en in een kist moet doen.

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Dat van geld op je bank is allang bevestigd dat die functie erin zal zitten. Van de andere punten die je noemt zou het slordig zijn dat deze er niet in verwerkt zitten, aangezien rockstar voor realisme gaat, en als deze punten niet in het spel verwerkt zitten, daalt het realisme niveau drastisch.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

yu gamers

ik vraag me af wat R zou doen voor de verbeteringen

ik had al een paar dingen in men hoofd:

1: als je gedaan hebt met een missie moet je weer naar je opdrachtgever en dan pas krijg je je geld( en niet zoals andere gta' dat je ineens geld bijkomt na een missie)

2:niet meer van de 1ne deel vant stad en dan naar de andere en daar aleen missies doen(ik vond ma saai dat je pas na bepaalde missies naar een andere staat kond enzo dus dat mogen ze weglaten voor mij:p)

3:dat je je opdachtegevers niet dood kan doen(kvond het maar dom dat je soms na een missie vb cesar na die race uit zen auto kan trekken en dan hem doodschieten)

4:geldsysteem: gelijk bij scarface dat was een goed systeem dat je geld op zak kon hebben en op de bank en all je dood was dan verloor je al je geld die je op zak had

dat waren alvast een paar ideeen van mij

schrijf zelf een idee wat R zou kune verbeteren

groette en veel gameplezier

Hallo Grovemember

Die vierde zit er soiezo in. Dat is al bevestigd. Maar die andere ideeën vind ik een beetje vaag. Vooral die eerste. Moet je dan helemaal terug voor dat geld? Ik krijg het liever op me bankrekening of thuis in je savehousse gestuurd. :)

Die tweede snap ik niet helemaal? Misschien volgende keer wat beter aan je ABN werken. Maar als ik het goed lees (hoop ik) Wil je vanaf het begin over heel het plaategrond van de stad rijden? (Dus geen afgesloten stukken?). Dat is toch het leuke van het spel. Zo snel mogelijk uitspelen dat je overal heen kunt. Derde verbetering van jou vind ik vaag? Waarom zal je hem doden? Ik snap de lol er niet van. Hij komt toch terug @FerryN: Inderdaad, Hij spawn terug. Kon er niet op komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

missiegevers mogen wel verbetert worden, je moest altijd in die auto blijven, als er toch niets in zit wat maakt het dan uit,

en als je auto gaat ontploffen dan stapt hij er niet uit en dan mislukt de missie weer, dat vindt ik wel dom,

ook in racen dat je niet in sommige auto's kan(van de andere racers), dat was wel zo dom alsof ie van binnen dicht is

Link to comment
Delen op andere websites

ook in racen dat je niet in sommige auto's kan(van de andere racers), dat was wel zo dom alsof ie van binnen dicht is

Ja maar in GTA IV kun je toch een ruitje inslaan? Nou dan krijg je hem wel :)

misschien wel ja, maar in sa zou je ook denken: een auto met iemand erin is niet op slot dus kun je ze zo openen maar dat kan niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...