lorenzo gta Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ik weet neit wat het probleem zou kunnen zijn maar hetvolgende gebeurt: ik heb vc:mp gedownload en geinstalleerd hij staat dan bij rockstar games>gta vice city en dan staat het icoontje van vc:mp daar ik doe dubbel klik en klik op internet.. links onder in het schermpje dan zie ik ene lijst met servers.. ik klik een server aan en klik daarna op connect.. dan start vc op maar ik krijg gewoon het normale spel zonder multplayers... en ja ik klik ook wel gewoon op new game ill be back...lorenzo gta Reageren
salmonella Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ik weet neit wat het probleem zou kunnen zijn maar hetvolgende gebeurt:ik heb vc:mp gedownload en geinstalleerd hij staat dan bij rockstar games>gta vice city en dan staat het icoontje van vc:mp daar ik doe dubbel klik en klik op internet.. links onder in het schermpje dan zie ik ene lijst met servers.. ik klik een server aan en klik daarna op connect.. dan start vc op maar ik krijg gewoon het normale spel zonder multplayers... en ja ik klik ook wel gewoon op new game ill be back...lorenzo gta misschien moet je gta ff op nieuw instaleren en ook gelijk VC:MP Greetz Salmonella Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.