Jump to content

Kopiëren en plakken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

Telkens als ik een afbeelding kopieer (rechtermuisknop Afbeelding kopiëren), en dan naar Photoshop ga en dan edit-paste dan lukt dat niet. Vroeger lukte dat wel maar nu lukt het niet meer. Ook kan ik geen afbeeldingen die ik heb opgeslaan en dan open dan kan ik het niet verslepen naar mijn venster van mijn sig... Wie kan me helpen?

Geplaatst:
Telkens als ik een afbeelding kopieer (rechtermuisknop Afbeelding kopiëren), en dan naar Photoshop ga en dan edit-paste dan lukt dat niet. Vroeger lukte dat wel maar nu lukt het niet meer. Ook kan ik geen afbeeldingen die ik heb opgeslaan en dan open dan kan ik het niet verslepen naar mijn venster van mijn sig... Wie kan me helpen?

Als je dat kopiëren en plakken probleem enkel met Photshop hebt, kun je even proberen om Photoshop te resetten. Dit verhelpt zo nu en dan nog wel eens problemen die ineens optreden en vervolgens ook niet meer weg te krijgen zijn. Je kunt Photoshop resetten door tijdens het opstarten tegelijkertijd ‘ALT’ + ‘CTRL’ + ‘SHIFT’ in te houden. Er wordt dan gevraagd of je de ‘preferences’ wilt verwijderen. Kies hier voor ’Ja’ en kijk of daarmee het probleem opgelost is.

Geplaatst:
Er komt niets op als ik dat doet

Dat kan kloppen, want het is best nog een lastige opgave. Direct nadat je Photoshop hebt aangeklikt, moet je eigenlijk al klaarzitten met je vingers op de toetsen. Mocht het niet lukken, sluit Photoshop dan af en probeer weer. Na een paar keer proberen moet het je wel lukken en zul je als het goed is dit scherm voor je krijgen:

Daar druk je op 'Yes' en Photoshop zal vervolgens gewoon starten. Hopelijk is het probleem dan opgelost, anders moeten we even naar een andere oplossing zoeken.

Overigens gebruik ik altijd de ALT, CTRL en SHIFT toetsen aan de rechterkant van het toetsenbord. Ik weet niet of het verder invloed heeft, maar je kunt beide kanten wel even proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...