Jump to content

2 missies doen vreemd.


NickBonJovi

Recommended Posts

Distribution

Hmm, heb je het vroeger al eens geprobeert, en is het toen wel gelukt? Want je moet dus wel je belletje aansteken he! :puh: Dit doe je door op Left Shift of Right Shift te drukken. Daarna moet je met je karretje naar wat mensen rijden en stil staan. Dan zal je ofwel een boodschap krijgen dat niemand geinteresseerd is, in dat geval zoek je wat andere mensen. Ofwel komt er een pijl boven een aantal mensen hun hoofd te staan en zullen zij iets bestellen. :) Let er wel op dat als je om de 4 mensen die je bedient hebt een Wanted Level krijgt! Dit is gelukkig maar een 1 sterren wanted level, dus je kan nog proberen rustig voort te doen (let dan wel op voor de politie), of je kan eventjes rondrijden zodat dit snel verdwijnt. Doe je 8 mensen na elkaar en heb je dus nog een Wanted Level na je 8ste koper, dan zal je een 2 sterren wanted level krijgen. Dit kan je dan oplossen door even in een Pay 'n Spray binnen te wippen of een Cob Bribe op te pakken. :)

Let bij deze missie er wel op dat je 50 'ijsjes' na elkaar verkoopt, en onderweg dus niet uitstapt, anders zal je helemaal opnieuw mogen beginnen!

Hog Tied

Ben je er zeker van dat je de beschrijving op WikiGTA al gelezen hebt? Het is dus de bedoeling om met een motor (handigst is een PCJ-600) over die grote trap te rijden en zo te landen op het dak van Ammu-Nation dat er tegenover staat.

Als dit te moeilijk is kan je een handig trucje toepassen, namelijk met ene helikopter landen op het tegenoverstaande dak. ;)

Naarna loop je naar beneden, vermoord je iedereen die je in de weg staat en neem je de motor (Angel). Dan scheur je snel weg, doe dit via het kleine trapje dat hier in de beurt staat. Moeilijkheid hier is dat er een aantal Gang Burrito busjes achter je aankomen en je willen vermoorden. Als je snel bent en goed kan ontwijken is dit niet zo een probleem. Rij dan dus terug naar de Greasy Chopper en de missie is gedaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ow bedankt ik snap het!

1. Ik deed het belletje niet aan, weet je de controls hiervoor op de PS2?

2. Ik was met een heli dus ik kreeg die cutscene met dat je met de motor eroverheen moet springen niet.

Bedankt man! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...