Fuffie Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Ik had snel even een vraagje,ik was aan het beginnen met een Maffia site.Alleen ik heb de handleiding gelezen en wat bedoelen ze met. $tablename Ik zou deze invoeren bij een gegevens pagina ! $host = "blabla";$user = "blabla"; $pass = "blabla"; $tablename = "blabla"; Wat bedoelen ze hiermee ? PS.ik weet dat Host altijd Localhost is ! Bewerkt: 7 februari 2008 door fuffie Reageren
Woetsha Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik denk dat ze daarbij Database Naam bedoelen. Omdat je bij de andere al gebruikersnaam, host en wachtwoord moet invullen. En het is niet altijd Localhost, het kan ook anders ! Als je namelijk bij Byethost zit dan moet je msql1.byethost.com gebruiken. Het hangt af waar je jou site hebt gehost. Reageren
Fuffie Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik denk dat ze daarbij Database Naam bedoelen. Omdat je bij de andere al gebruikersnaam, host en wachtwoord moet invullen.En het is niet altijd Localhost, het kan ook anders ! Als je namelijk bij Byethost zit dan moet je msql1.byethost.com gebruiken. Het hangt af waar je jou site hebt gehost. Ik heb geprobeert kan niet connecten ik denk het dat het aan de sever licht maar toch bedankt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.