gybrus Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Te weinig tijd aan besteed maarja.. Portal is gewoon Ref: Keer lange link heeft Steam ,K Reageren
Ferre Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ziet er leuk uit. Het is een leuke sig alleen zou het waarschijnlijk mooier zijn geweest als je het op een ander formaat had gedaan - 700×600 ofzo. Het enige nadeel is ook die tekst x Portal en de Portal hype is eigenlijk al voorbij . 75% - The cake is a lie. Reageren
gybrus Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ziet er leuk uit. Het is een leuke sig alleen zou het waarschijnlijk mooier zijn geweest als je het op een ander formaat had gedaan - 700×600 ofzo. Het enige nadeel is ook die tekst x Portal en de Portal hype is eigenlijk al voorbij . max toegestaan hier is 500x 150 x . portal - euhm... En portal is en blijft horny ,K Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik vind ze erg leuk gecombineerd! mooi en ook goed gedaan. Ik zelf ken x-portal niet. Ik geef je een 7.5 Greetz, drunk Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ziet er goed uit. Niks op aan te merken. Alleen een beetje leeg. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.