GTA_San_Andreas_Modder Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Jongens hoe maak ik me eigen gta vc mods auto's intereseren me dan niet maar ik bedoel TS enzo (total conversions) kan iemand me helpe alvast bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Je moet leren modeleren. Een vereiste hiervoor is geduld om het te leren. Hier moet je zeker ook kijken. Reageren
GTA_San_Andreas_Modder Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ok dankje Reageren
GTA_San_Andreas_Modder Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 maar heel die handleidingen snap ik niet als iemand ff een vid hebt ???? en btw ook een snelle vid hoe je missions maakt???? Reageren
K.O. Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Kijk hier eens. Een hele lijst vol met links naar uitleg over vanalles en nog wat. Onder andere videotutorials modelling en scm mission tutorials. Maar eh, denk je echt dat je zonder enige ervaring zo eventjes een TC mod maakt? Daar ben je met een heel team van ervaren modders nog best wel lang mee bezig eigenlijk. Ik zou de lat voor jezelf iets lager leggen in het begin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.