Jump to content

Youtubedownloader

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Ik heb youtubedownloader gedownload en hij deed het prima, maar nu lukt het maar niet meer.

Ik krijg deze foutmelding:

naamloosxu6.png

wat moet k doen?

Alvast bedankt :cya:

Geplaatst:
is dat niet illegaal?

Ik zie niet in waarom het illegaal zou zijn om streams te downloaden :?

Geplaatst:
is dat niet illegaal?

Naar mijn mening niet hoor... Op zelfgemaakte video's staat geen copyright. Je moet wel oppassen met muziek video's en dergelijken...

Geplaatst:
is dat niet illegaal?

Naar mijn mening niet hoor... Op zelfgemaakte video's staat geen copyright. Je moet wel oppassen met muziek video's en dergelijken...

Dat doe ik ook niet.

Niet illegaal dus.

Geplaatst:

ik zat te denken aan een programma die youtube onderzoekt en zo de filmpjes in jouw bestanden kan zetten

Geplaatst:
is dat niet illegaal?

Op zelf gemaakte video's staat wel auteursrecht. Wil je dus een filmpje van iemand anders gebruiken heb je altijd toestemming nodig van de auteur tenzij hij/zij duidelijk aangeeft dat je het filmpje bijvoorbeeld mag hergebruiken of remixen.

Indien het gaat om je eigen filmpje zie ik btw geen nut om van dit soort programma's gebruik te maken aangezien je zelf het origineel op je computer hebt.

Waarschijnlijk staat er wel iets in de Youtube policy voor uploaders en kijkers wat de rechten zijn nadat het op YouTube staat.

Zie 6K van Gebruikersvoorwaarden:

[...] en niet om (al dan niet permanent) door de gebruiker te worden gedownload, gekopieerd, opgeslagen of verder te worden verspreid.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...