-->nick<-- Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik heb Oblivion en alles deed het goed tot ik 1 gig nieuw RAM geheugen heb gekocht. Ik wou weer gaan spelen en alles doet gewoon goed behalve het geluid van lopen. Het geluid als je loopt is ineens heel anders, ik weet niet hoe ik het kan uitleggen maar het is in ieder geval niet zoals het hoort. Weet iemand hoe dit komt? ik heb al gekeken bij de instellingen maar daar staat alles nog normaal. Reageren
Velaro Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik heb Oblivion en alles deed het goed tot ik 1 gig nieuw RAM geheugen heb gekocht.Ik wou weer gaan spelen en alles doet gewoon goed behalve het geluid van lopen. Het geluid als je loopt is ineens heel anders, ik weet niet hoe ik het kan uitleggen maar het is in ieder geval niet zoals het hoort. Weet iemand hoe dit komt? ik heb al gekeken bij de instellingen maar daar staat alles nog normaal. Heb je geen harnas of schilden aan? Daardoor kan het geluid anders klinken. Het zou raar zijn als het geluid van 'lopen' ineens veranderd door nieuw RAM-geheugen.. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik heb Oblivion en alles deed het goed tot ik 1 gig nieuw RAM geheugen heb gekocht.Ik wou weer gaan spelen en alles doet gewoon goed behalve het geluid van lopen. Het geluid als je loopt is ineens heel anders, ik weet niet hoe ik het kan uitleggen maar het is in ieder geval niet zoals het hoort. Weet iemand hoe dit komt? ik heb al gekeken bij de instellingen maar daar staat alles nog normaal. Heb je geen harnas of schilden aan? Daardoor kan het geluid anders klinken. Het zou raar zijn als het geluid van 'lopen' ineens veranderd door nieuw RAM-geheugen.. Nee want ik heb niets veranderd voor de tijd en na de tijd. Ik weet ook niet of het door dat nieuwe geheugen komt maar ik weet wel dat het veranderd is toen de PC terug kwam. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Weet echt niemand heo zoiets kan? Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb een topic gevonden waarin misschien jouw oplossing staat. Wat je moet doen is naar Start -> Uitvoeren gaan, dan dxdiag intypen en aldaar op het tabblad 'Geluid' klikken. Daar zie je ergens onderin 'Versnellingsniveau van hardwaregeluid', met daarnaast een schuifbalkje. Waarschijnlijk staat hij bij jou op 'Volledige versnelling'. In dat geval kun je hem in bijvoorbeeld de basisversnelling zetten. Je moet er een beetje mee spelen, misschien werkt het voor jou. [@ hieronder] Mooi, kan je weer normaal verder spelen! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Bedankt Froodooo, hij doet het weer Echt bedankt want dat andere klonk voor geen meter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.