Sasuke Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 'sup, 'k Heb PhotoShop ( was je vast al opgemerkt ), maar ik heb een kleuren fout. Ik maak een brush, die is zwart. Maar die word héél licht-zwart. Zelfde geld voor andere kleuren. Zo kan ik dus echt niet designen ! Hier zie je het : Te licht gewoon om het juiste resultaat te krijgen ! B.v.d ! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Eeh wat wil je er precies mee vragen? voor een oplossing? Ik snap je vraag niet helemaal :blink: Reageren
Sasuke Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Zou graag wilen weten waarom mijn kleuren gewoon licht zijn i.p.v de normale kleuren ( donkerder dus ). Zoals je op het voorbeeld ziet, zijn de meeste kleuren gewoon licht ! Reageren
Timovich Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Raar probleem zeg.. Misschien wat tips: Staat je opacity op 100? Staat je hue op 0? Staat je saturation op 0? Staat je lightness op 0? Als die zo staan zoals hierboven ligt het in ieder geval niet daaraan Succes ermee Reageren
Sasuke Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Raar probleem zeg..Misschien wat tips: Staat je opacity op 100? Staat je hue op 0? Staat je saturation op 0? Staat je lightness op 0? Als die zo staan zoals hierboven ligt het in ieder geval niet daaraan Succes ermee Yay, hij doet het. Opacity was de boosdoener. Dankje wel ! Mag dus een slot op. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Mag dus een slot op. Oke. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.