Jump to content

Realtek AC'97 Driver probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo spammers,

Ik heb laatst mijn computer opnieuw geinstalleerd op een nieuwe harde schijf (omdat mijn oude helemaal gaar was).

Ik heb alle drivers geinstalleerd maar het ging mis toen ik mijn audio drivers wouw instaleren. Op het begin is er niks aan de hand, maar dan krijg ik een foutmelding van Windows dat de driver niet door microsoft is gecertificeerd ofzfoiets. Dan klik ik op doorgaan of iets wat erop lijkt maar dan, als de installatie een paar procent verder is dan crasht mijn systeem :'(. Ik weet niet precies wat voor bestand hij dan aangeeft waar iets mis mee is maar het is iets wat hier op lijkt: portcls.sys.

EDIT: screen van probleem toegevoegd.

kindofbsod.JPG

Kan iemand mij helpen? Vanaf de driver CD heeft hij het altijd gedaan. Maar nu ik de drivers van internet download looopt het uit de hand :S. Ik heb een Intel desktop boards en voor de rest weet ik het niet maar ls het nodig dan zoek ik het wel uit.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Ik kreeg regelmatig precies dezelfde foutmelding, het bleek aan het RAM geheugen te liggen, daar zat een fout in. Zat er bij je computer geen goede CD-ROM met drivers voor alle hardware? Ik heb namelijk precies dezelfde audio hardware. Ik kan mijn drivers na het formatteren gewoon weer via de CD-ROM installeren. Misschien dat je een verkeerde driver hebt geïnstalleerd. Probeer eens een goede te downloaden, van een officiële site. Anders kan ik je er misschien wel aan helpen. Ik weet alleen niet zeker of ik zomaar de driver van de CD-ROM af kan kopiëren. Als het echt niet lukt, wil ik hem wel proberen naar jou te sturen, maaar probeer eerst zelf even een goede te downloaden. ;)

Geplaatst:

Ik heb al van vele sites gedownload, ik heb ook verschillende versies geprobeerd maar ik had steeds hetzelfde resultaat. Ik had er wel een CD bij, maar die ben ik kwijtgeraakt. Ik zou het op prijs stellen als je probeert de drivers van de CD te halen, en ze daarna eventjes zou pm'en.

Alvast bedankt voor je reactie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...