Jump to content
Joriz

Lancering officiële Grand Theft Auto IV website


PatrickW zag zojuist op de RSS Feed van Rockstar Games staan dat de officiële Grand Theft Auto IV website morgen wordt gelanceerd. Waarschijnlijk zal er vanavond dus vele nieuwe GTA4 informatie en afbeeldingen volgen. De nieuwe website is vanaf vanavond te bekijken op www.rockstargames.com/iv

Waarschijnlijk zit de website zeer goed in elkaar. Net zo als de Hidden packages die ik deze week van Rockstar Games ontving waar op een muismat het fictieve internet cafe tw@ is te zien en het honkbal team Liberty Swingers:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wow. Dat lijkt er geweldig uit te zien. Maar ik heb er niks aan. Dus nog even een dagje wachten. Ik hoop dat daar alle fieten komen, en ook up-to-date blijf. Dan kunnen ze alles geruchten bevestigen. Dat zal wel fijn zijn. Want je weet nooit of alles klopt. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had eerder Liberty City Wankees verwacht. ^_^

Ziet er wel leuk uit, ik wou dat ik ook zo veel goodies kreeg. Maar wat ga je daar nu mee doen? In je verzameling stoppen? :7

Voor de enkelen die het nog niet wisten: "Swingers" is een benaming voor mensen die aan partnerruil doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het al bekend om welk uur dat de site vanavond uitkomt?

Dat ga ik op dit moment nog niet zeggen. Ga er maar van uit dat hij ieder geval vanmiddag nog niet online komt en dat hij dus vanavond online is.

Zodra hij online is zal iedergeval een nieuwsbericht op GTAGames.nl volgen. Dus houd deze website in de gaten ! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rond 5u ga ik de site steets vernieuwen en kijken of er al een post is :7

Alleen nog wachten tot dat ik mijn geld heb voor de xbox en dan gelijk IV mee even spelen en online :D

EDIT:Ik zal het niet doen ik wil geen blok ! :puh:

Omar ik denk dat het alleen voor grote fansite's is maar ik zou het niet weten

Bewerkt: door Venzio

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...