cilic Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 ik had auto's gedownload met sami en het werkte ik denk 5 auto's maar als ik er zo 50 had blokeerde mijn spel. Ik haalde ze er af mijn spel opnieuw geinstalleerd. Auto's eraf niks hielp. Nieuwe backup gemaakt echt niks hielp. Help help help help me. a.u.b groeten cilic Reageren
PSVer Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 ik had auto's gedownload met sami en het werkte ik denk 5 auto'smaar als ik er zo 50 had blokeerde mijn spel. Ik haalde ze er af mijn spel opnieuw geinstalleerd. Auto's eraf niks hielp. Nieuwe backup gemaakt echt niks hielp. Help help help help me. a.u.b groeten cilic Kijk even of je genoeg geheugen hebt. En of je geen Mods hebt gebruikt. Maar auto in je spel zetten is ook eigenlijk modden. Kijk misschien even in het mod fora. Daar kun je misschien meet antwoord krijgen. Want niet iedereen is goed in modden (zoals ik, dus eigenlijk weet ik er niks van) Veel succes verder met vragen Reageren
cilic Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 maar nu blokeerd het al met een wagen wat is die fora Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) De modding sectie op ons GTA Forum. Hier weten vast een heleboel mensen raad met je probleem. Bewerkt: 8 februari 2008 door MartyCeha Reageren
cilic Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 bedankt ik heb er iets achtergelaten Reageren
cilic Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 yes gevonden mijn san andreas was v.2.0 je hebt v.1.0 nodig om te modden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.