Scorpiuss Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Is er een mod waarmee je territory van andere gangs kan overnemen, en hun proberen jouw territory over te nemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Ik denk van niet, maar dit zit wel in GTA San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorpiuss Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Jaja dat weet ik, maar ik wil het met VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Jaja dat weet ik, maar ik wil het met VC Nou dat zeg ik, er bestaat geen mod voor territory's in VC.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lorenzo gta Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 ik denk dat het er niet is.. eigenlijk weet ik het wel zeker.. ik heb het nooit gezien of gehoord,dan maar sa spelen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Misschien heb ik je antwoord? Stap 1: Download ''San Vice''. Stap 2: Verander ''GTA SA'' in ''San Vice'' Stap 3: Nu kun je naar het 2e eilandje en je ziet daar territory's (als het goed is ). Maar als je ''SAMP'' speelt dan zal ik het niet doen. OTTO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laverd3 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 hij zoekt een mod voor VC en niet voor SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.