Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het erg leuk om signature's te maken met brushes ik heb er een met mario gemaakt als je hem wilt zet ik je naam er wel bij want ik ga hem niet dragen :puh::7

mariocopyra3.jpg

en nu Yoshi's Story

yoshisstorycopygd5.jpg

Comment's & Rate's

Ik ben trouwens onervaren ik denk niet dat jullie het mooi vinden met brushes op de achtergrond..

Zou dit topic de naam 'Mario & Yoshi Signature' mogen heten? bedankt

Bewerkt: door Venzio
Geplaatst:

Heej,

Mario sig: Ik vind dit een redelijke sig. Je hebt wel goed gewerkt met brushes inderdaad. Alleen valt het me op dat je aan de ene kant van de render had kleuren hebt als weer andere kant. Ook ben ik een beetje ontevreden over de border. Het gedeelte boven en rechts is een stuk dikker dan het gedeelte onder en links. Render zit er goed ingewerkt en loopt ook door de border wat best mooi is.

Mvg, GTA-fan2

Geplaatst:

Vind ze eigenlijk wel leuk! maar hetzelfde

Ben een huge fan van mario games dus De 1e vind ik het leukst, omdat er bij de achtergrond een grote kleuren variatie is! Een tip is om ook eens wat aan je renders zelf teknutselen inplaats van telkens je backgrounds alleen brushen!

Sig 2 niet zo veel het is een 6.5 omdat ik het teveel van het zelfde vind yoshi zuigt en teweinig variatie van render en background ik heb een goede tutorial aanrader! deze gebruik ik zelf wel redelijk vaak!

De naam zegt beginner. ik vind hem zelf redelijk voor gevorderden en hij werkt bij heelveel renders erg goed! ik vind het vooral leuk dat ze wat met de background en render samen doen!

Hier is de link. http://www.sigtutorials.com/tutorials/grun...r-tutorial.html

Aub,

Drunken

Geplaatst:

Bedankt ja van die border ik weet niet waarom maar het kwam zo :N:duh:

Maar bedankt voor de Comment's & Rate's Zijn er nog meer

Comment's & Rate's?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...