GTAspirit Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) hier is ie dan :het nieuwe gezicht van gta,hihihihi. is ie niet schattig Bewerkt: 8 februari 2008 door drive-by
PSVer Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Uhmm... Wat moeten wij hier mee. Dit is gewoon Ronaldinho. En het is gewoon van internet afgeplukt. Dus het is ook nog rippen En ik weet niet wat er zo grappig aan is. Het is gewoon een voetballer met scheven tanden. Je hebt het niet eens bewerkt met Photoshop. Teminste je kon het nog beter doen met Paint Dan was er teminste nog iets bewerkt. Maar dit. Dit is gewoon crap. Dan vind ik dit grappiger Honden van Ronaldinho Bewerkt: 8 februari 2008 door PSVer
GTAspirit Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Uhmm... Wat moeten wij hier mee. Dit is gewoon Ronaldinho. En het is gewoon van internet afgeplukt. Dus het is ook nog rippen En ik weet niet wat er zo grappig aan is. Het is gewoon een voetballer met scheven tanden.Dan vind ik dit grappiger Honden van Ronaldinho dat is niet waar,ik heb er zelf bij gestaan en gij niet hé
Dastard Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 En hoe moeten wij dit raten? Dit is de graphics showroom, niet de toon je afbeeldingen van IGN room...
GTAspirit Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 En hoe moeten wij dit raten?Dit is de graphics showroom, niet de toon je afbeeldingen van IGN room... leg mij dan eens uit wat een grapick is,ik heb echt bij ronaldinho gestaan en gezeten.
Venzio Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Dat is geen foto die je maakt soms wel maar die bewerk je met allerei dingen met effecten bijvoorbeeld. Als je in iemands handtekening kijkt waar een plaatje staat is dat meesteel een Signature soms met een eigen foto en soms met een plaatje van het internet. ik hoop dat ik het goeduitgelecht heb en mischien moet iemand me nog verbeteren
Dastard Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) En hoe moeten wij dit raten?Dit is de graphics showroom, niet de toon je afbeeldingen van IGN room... leg mij dan eens uit wat een grapick is,ik heb echt bij ronaldinho gestaan en gezeten. Mocht je de afbeelding in een signature geplaatst hebben, geedit border enzv... Hier mag iedereen zijn eigen gemaakte afbeeldingen plaatsen, niet gewoon een foto van internet... Bewerkt: 8 februari 2008 door Dastard
PSVer Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Uhmm... Wat moeten wij hier mee. Dit is gewoon Ronaldinho. En het is gewoon van internet afgeplukt. Dus het is ook nog rippen En ik weet niet wat er zo grappig aan is. Het is gewoon een voetballer met scheven tanden.Dan vind ik dit grappiger Honden van Ronaldinho dat is niet waar,ik heb er zelf bij gestaan en gij niet hé Hoe weet jij dat nou, misschien heb ik er ook bij gestaan. Maar dan nog. Dit heeft toch niks met Graphics te maken. En als je niet weet wat het is. Waarom post je het dan. Kijk in me Signature. Dat noem je een Graphics Veel succes met je volgende design
Dutchy3010 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Niet zelf gemaakt (van ign.com) =>
Recommended Posts