Proximitus Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik vroeg me af, of het iemand zou lukken om dit plaatje zo te bewerken, dat je alleen het plaatje zelf hebt, dus dat de tekst helemaal weg is. Ik wil dit plaatje namelijk gebruiken om een cd hoesje van te maken, maar de letters zitten in de weg. Als iemand het origineel heeft is ook goed Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Niemand interesse, of is het simpelweg niet mogelijk? Reageren
Jericho Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Volgens mij is het niet mogelijk. Reageren
Ferre Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Of je gaat gewoon naar dezelfde plek als op die kaart en je wacht tot het goede tijdstip en maakt een screenshot. Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Hmm.. Naja, als het niet anders kan.. Maar dan vraag ik alsnog of iemand dat voor mij wil doen Heb namelijk m'n spel uitgeleend en het spel staat ook niet meer op m'n pc.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.