sammekeej Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 manne, ik geraak echt ma nie verder me wrong side of the tracks. ik heb zo iet gehoord da ge op het einde op diene trein moet springe is da waar? en hoe doe ge da? mercikes al! Reageren
Dastard Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 n het begin van de missie moet je Big Smoke naar Unity Station brengen. Stap in de Glendale en rij ernaar toe. In de cutscene zie je dat je te laat bent en dat de Vagos op een trein springen die net vertrekt.Stap op de Sanchez en achtervolg de trein. Blijf altijd zover mogelijk van de trein vandaan, zo kan Big Smoke de Vagos makkelijk neerschieten. Als je te dichtbij de trein zit zal Big Smoke eerder tegen de trein zelf schieten dan tegen de Vagos. Het eerste obstakel is een auto midden op het spoor, ga voor de trein rijden en rij over het spoor langs de auto heen. De trein zal nu tegen de auto botsen en op deze manier heb je geen hinder van de explosie die daarbij plaatsvindt. Vlakbij een tunnel zal er een trein je tegemoet komen, ga voor de trein rijden en wacht tot de andere trein voorbij is. Als laatste moet je een stukje op de heuvels rijden als je net uit de tunnel bent. Als je een goeie Bike Skill hebt kan je, als je bij de brug bent, gelijk op de trein springen en daarna iedereen neerschieten. Wanneer je alle Vagos hebt vermoord, heb je de missie gehaald! Zorg ervoor dat je met de Sanchez op gelijke hoogte blijft met de locomotief waar de vier Vagos opstaan. Big Smoke is een erg slechte schutter, maar als je de Sanchez in bedwang houdt moet het lukken er twee dood te hebben vóór de tunnel. Daarna de weg naar boven nemen (of met de motor op de trein springen) en constant de Sanchez naast de locomotief houden, zover mogelijk naar rechts. De twee overgebleven Vagos moeten dood voordat de trein de spoorbrug oprijdt. Met een aantal keren proberen moet deze missie lukken. Met dank aan wikigta Reageren
sammekeej Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 manne,ik geraak echt ma nie verder me wrong side of the tracks. ik heb zo iet gehoord da ge op het einde op diene trein moet springe is da waar? en hoe doe ge da? mercikes al! oooh kgeraak mer nie op diene trein via die brug ksat er is een keer op mer viel er af zou iemand da vo mij kunne doen?plz? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Dat zou kunnen, >>>hier<<< kun je de missie zetten in een topic. Dan kan iemand anders de missie voor je doen, succes. Reageren
lorrefcb Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ja idd wel moeilijke missie, volgens ik toch TIP: http://nl.youtube.com/watch?v=iwxNxLOXfW0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.