Jump to content

Nieuwe info GTAIV!


greyfox_ninja

Recommended Posts

nu ben ik overtuigd ( ik was dat al alng maar dus nu nog meer)
Moet je daarvoor nou echt die hele rits qouten?

@Black Force: Lijkt me logisch dat ze aan de mindere punten moeten werken.

Maar iemand wegduwen met één druk op de knop. Dat wil toch iedereen :Y

Ja, maar in alle vorige previews stond dat Niko mensen die in de weg lopen automatisch weg duwt :puh: Maar zoals het in deze preview staat is het meer als in Assassin's Creed.

Weet niet of iemand de game KANE&LYNCH kent maar die game lijkt echt teveel op GTA IV ^_^. Zelfs het haar van de hoofdpersoon is hetzelfde. echt GTA sfeertje, aanrader voor ps3-bezitters om de tijd door te komen voordat GTA IV uitkomt.

Kane en Lynch? Wat een bagger spel is dat zeg :puh: Slechte besturing, saaie gameplay. Geen sfeer, alleen maar hoofdpersonen die om de 10 seconden vloeken. Geen vergelijking met gta 4 mee te maken.

En waarom voor ps3-bezitters? Het spel is ook voor de pc en de 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou zeg iedereen heeft zijn eigen mening erver. :puh:

Maar inderdaad niet te vergelijken met IV

nou sommige engine is hetzelfde en graphics daar lijken ze op elkaar. Je moet niet meteen denken dat ik zeg dat het een opvolger is van gta want je kan niet in auto's rijden en je hebt geen free roaming, want zo bedoel ik dat niet 0_0

maar vooral met filmpjes lijkt het erg op gta.

Nu weer ontopic :duh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal.

Ik heb eerst gekeken of dit al vermeld was, maar ik zag het nog nergens staan.

Ik heb deze info van Gtaforums

Ik heb het een beetje proberen te vertalen voor jullie, dus het kan zijn dat sommige dingen onjuist zijn

>>> Door PatrickW: Plaatsen van scans uit magazine's is niet toegestaan i.v.m. copyrights, dus verwijderd<<<

SAMENVATTING hieronder

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Druk op X en Niko kan springen en op randen blijven hangen, hij kan zelfs links en rechts klimmen om zo op nieuwe plekken te komen

-Niko kan net als in Assassins creed mensen aan de kant duwen, door op B te drukken.

-Er is een nieuwe Dashboard Camerastand.

-Sommige straten zijn vernoemd naar vreemde beroemdheden zoals bijv, Jim Jones street en Hubbard avenue

-In sommige missies heb je contact met je opdrachtgever via een headset

-Nikos Health word weergegeven in een semi-cirkel rond de radar, door een kogelvrijvest aan te terekken maak je de cirkel compleet

-Je ziet de ademhaling van mensen wanneer het koud is

-De Mafia, de Triads, de Jamaicanen en de ieren zijn een paar van de gangs die regeren in Liberty City.

-Sommige voetgangers plassen in het openbaar tegen een muur ed.

-Op een van de radiostations hoor je een reclame van een cartoon genaamd "My Drunk Uncle"

-Er zijn missies waar je aangemoedigd word om je vijanden in de knieen te schieten

-Straat verlichting flikkert

:Cluckin' Bell heeft outlets over heel Liberty City

-Schiet iemands banden kapot en je hoort de lucht ontsnappen.

-Wanneer je op een motor zit draagt Niko een helm, wanneer hij afstapt gooit hij hem op de grond

-Je betaald toll bij tollwegen

-Motten vliegen rond bij straat verlichting

-Sommige gepimpte auto's hebben spinners

-De radio reageert op missies die je hebt gedaan.

-Wanneer je een trap op loopt zal niko elke tree raken met zijn voeten

-Wanneer je iemand aanrijd spat er bloed op je bumper en je ramen.

-Wanneer chauffeurs beschoten worden, duiken ze naar onder in hun auto en proberen weg te scheuren

-je ziet ook passagiers op achterbanken zitten

-Sommige billboards wisselen electronisch af. ( ala timesquare )

-In sommige huizen kruipen kakkerlakken rond

-schiet op iemand en ziet het bloed spatten, wanneer je zelf beschoten word spat het ook opde camera

-Je ziet uitlaatvlammen

-Lijken drijven op het water

-Rijd met een lekke band en de vonken vliegen van het wiel af.

-Trucks morsen vaten wanneer ze afwijken.

-Je kan kettingen die goederen bij elkaar houden kapot schieten, om zo te zorgen dat ze uit de truck vallen.

-Vervoer van het zelfde bedrijf zal naar elkaar claxoneren wanneer men een collega voorbij ziet rijden

-Buiten dat je je health kan kunt oosten door first aid kits of het kopen van eten is er nog ''andere manier'' om je health weer te boosten. Mischien een bezoek aan de dokter?

-Het vecht systeem is ook verbeterd, wanneer je RT ingedrukt houd selecteer met je vuisten geselecteerd, kun je met A,B, en Y op diversen manieren je tegenstander aanvallen zoals met een verwoestende trap.

-Er is een MOST WANTED menu in de politie computer, mogelijk de nieuwe vigilante?

-Je auto zal niet na een paar crashes helemaal aan diggelen liggen.

-Nog nooit is het gooien van een granaat in een game zo indruk wekkend geweest, zou zou je de laatste knal bijna echt voelen.

-Karakters spreken gesyngroniseerd op elkaar in.

-Saven is alleen mogelijk in je schuilplaats of het voltooien van een missie

Een paar minpuntjes

--------------------------------------------------------------------------------------

-bij ons eerste bezoek aan star junction zakt de framerate drastisch

-Verre objecten zijn vaak onscherp

-Schaduwen zijn vaan flikkerend en blokkerig

leuk allemaal ik wist het al halve week:P

maar dan heb je niet goed gekeken bij de feiten

dit is al vermeld door een lid en een topic maken is overbodig vermeld het gewoon in de feitentopic

later

thagtaking

Link to comment
Delen op andere websites

bekijk het feiten topic... :duh:HIER

er staan wel nieuwe dingen in maar alles wat in het feiten topic staaat wijkt weer een beetje van alles wat hierin staat

maar wel goed gevonden :tu:

jah man dit was al even bekent maar wel leuk gevonden volgende keer gewoon posten in het topic FEITEN

een nieuw topic er voor aanmaken is echt overbodig dus ik hoop dat iemand snel dit topic afsluit :slotje:

gr. thagtaking

Link to comment
Delen op andere websites

bekijk het feiten topic... :duh:HIER

er staan wel nieuwe dingen in maar alles wat in het feiten topic staaat wijkt weer een beetje van alles wat hierin staat

maar wel goed gevonden :tu:

jah man dit was al even bekent maar wel leuk gevonden volgende keer gewoon posten in het topic FEITEN

een nieuw topic er voor aanmaken is echt overbodig dus ik hoop dat iemand snel dit topic afsluit :slotje:

gr. thagtaking

Als je niet had gepost, was het topic vanzelf wel afgezakt naar de donkere hoeken van het forum :7 en dan had het niet op slot gehoeven. ;) Dan was iedereen blij. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wat leuke feitjes. Alleen die - puntjes maar daar wordt nu wat aan gedaan. Dit gaat echt zo geweldige game worden.

Helemaal mee eens. Rockstar gaat de lat weer een heel stuk hoger leggen. En je zult zien dan er misschien wel weer andere games uitkomen, die even op het succes van gtaIV willen meeliften.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je een helm draagt op de motor is best cool maar...

Als de politie achter je aan zit duurt het te lang om die helm op te doen en weg te rijden

dus... BUSTED

mischien doet ie bij een wanted level geen helm op?

Dan ben je wel de lul als je een botsing maakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...