KoenKucharek Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Type:plaatje Stijl:Jump Grootte:400 bij 400 Afbeelding:iets met freerunnen Tekst:Free Run Rand:Heel heel erg vel groen en een beetje dik Kleuren:strakke felle kleuren Render (optioneel): Extra (optioneel):Kunnen er bewegende vlammen in verwerkt worden? Reageren
Venzio Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Je moet zelf een afbeelding kiezen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Deze wil ik wel doen. GTA-fan2 Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Deze wil ik wel doen.GTA-fan2 alweer jij is dit echt niet teveel werk voor je ? ik zoek ff een plaatje die ik wel zou willen Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) http://img166.imageshack.us/img166/9907/parkour2kl8.jpg aleen het mannetje als het kan de achtergrond moet weg als dat kan ik zou daar graag bewegende vlammen in willen als dat kan Bewerkt: 8 februari 2008 door KoenKucharek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.