Dexist Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) hio ik heb een linksys router en hoe kan ik mijn server dan open zetten, want dan moet ik erges die poort etc invullen ja.. maar ik zie niet waar dat moet, heeft iemand linksys en/of weet hoe en waar dit moet?? en nog een vraag als ik objecten wil plaatsten in mijn server moet ik ze de allen een voor een scripten(en zo scripten zo dat ze geod staan) of kan ik ze dan ingame verplaasten en draaien etc? Bewerkt: 8 februari 2008 door xSANx-xERWINx Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Kijk op deze site wat je moet doen om je poorten te openen. Reageren
Azer Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Voor alle vragen over je router raad ik je aan om portforward.com te bekijken, de handleiding van je router te lezen en/of hulp te vragen in het Computer Talk forum van GTAGames. Aangezien het namelijk niet echt een SA:MP probleem is. Over objecten, lees daarvoor even deze handleiding van Sandra door: klik of gebruik even de zoekfunctie, genoeg voorbeelden te vinden. Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ik heb een Linksys. Wil het je best uitleggen, maar ook tussen de verschillende soorten van linksys zit weer veel verschil. Je zou inderdaad even naar de bovengenoemde links kunnen gaan. Ik schakel mijn poorten zo door: Je start internet explorer op, en gaat naar '192.168.1.1' (zonder haakjes). Je ziet nu een pop up verschijnen waar gevraagd wordt om een gebruikersnaam en paswoord. Vul deze gegevens in. Als je ze niet weet, moet je ze vragen aan degene die je router heeft opgesteld, bij jou thuis. Waarschijnlijk één van je ouders, of misschien een broer of iets. Je vult ze dus in. Je ziet nu een pagina verschijnen met als titel 'Setup'. Druk bovenin op 'Applications & Gaming'. Je komt dan direct in het submenu 'Port Range Forward'. Vul de naam van het programma in, de port, en je netwerk ip adres (die kan je vinden via Start Menu > Run > CMD. Even 'ipconfig' intypen, achter het woord 'IP address' staat logischerwijs ook je IP adres). Niet vergeten op Save Settings te drukken, et voilla. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.