Jump to content

probleem met gta san mta

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gta san andreas mulitplayer gedownload op deze site en hij zij als ik hem opstarte na de download van dat ik versie 1.0 moest downloaden (heb ik gedaan) als ik eenamaal op het start menu zit van gtasan mta krijg ik grijs beeld de hele tijd normaal moet je dan zo'n venster zien te staan links onder dat je mta kan starten of uh dat je een eigen map kan maken (map editor) zal iemand mis weten hoe ik gwn weer verder kan spelen zonder dat grijse beeld alvast bedankt :)

Geplaatst:

Je bedoelt het opstartscherm van MTA? Je moet gewoon klikken op Browse Servers. Er komt nu een lijst met allemaal servers. Klik er een aan en klik vervolgens op connect. Veel plezier!

Geplaatst:

ja dat weet ik maar van plaats dat je op die servers kan klikken enzo of iets anders map editor enz: krijg ik al1 maar zwart grijs te beeld zien als ik ctrl+alt delete in tik krij ik het opstart scherm wel goet te zien in 1 flits en dan is het weer grijs :N

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer dit eens, het komt overeen met een probleem dat ik had:

Ga naar program files( op je harde schijf)-->Rockstar games-->GTA: San Andreas-->MTA--> Data en zoek daar het bestandje "menu.mkv" en verwijder dat.

Misschien werkt het nu :tu:

EDIT: Vergeet zeker niet om een back-up te maken voor het geval het niet de goede oplossing is!!!

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...