GTAspirit Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 dit is mijn broertje (not:)): Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Heb je dit plaatje wel zelf gemaakt? Dit komt me namenlijk erg bekend voor, volgens mij iets van een radiostation. Hoe dan ook, ik ga er nu maar van uit dat je het zelf hebt gemaakt. Het plaatje heeft slechte kwaliteit, rond de koptelefoon is namenlijk "ruis" te zien. het is erg simpel, een kwestie van selecteren, kleur veranderen en hopla, alles is klaar.. De piercing is goed erin geplaatst, net zoals dat "ding" op zijn kin. Het is jammer dat je de silhouetten wat minder kan zien. Een goede bewerking, een 7/10. Reageren
Eli R Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik weet wel bijna zeker dat hij hem niet zelf gemaakt heeft, hij laat jou dat ook niet veronderstellen en wekt ook niet die illusie door te zeggen dat hij het zelf gemaakt heeft. De OP heeft waarschijnlijk gedacht dat dit gedeelte van het forum bestaat om plaatjes te showen, en dus niet persé je eigen plaatjes. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik weet wel bijna zeker dat hij hem niet zelf gemaakt heeft, hij laat jou dat ook niet veronderstellen en wekt ook niet die illusie door te zeggen dat hij het zelf gemaakt heeft. De OP heeft waarschijnlijk gedacht dat dit gedeelte van het forum bestaat om plaatjes te showen, en dus niet persé je eigen plaatjes. ik heb moet ik toegeven heb ik deze graphick heel snel gemaakt en ik heb er nog 1 maar die is iets te angstig het komt van saw 4 die nieuwe film.die komt binnekort Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.